Menu

dilluns, 5 de gener del 2015

Fiqueu-vos les mans al cul

Ahir encigalat i embriagat per alcohol en sang em vaig emvalentonar i vaig prometre coses que aquest matí m'han donat pel "salero" però lo promès és deuda com diuen els de la península. Així doncs amb aquesta nova etapa de barcíssim i obertura d'any també obro una nova secció (bloggeros encarregats ja la podríeu anar posant a la llista d'etiquetes) que es dirà "El Reglament d'en Tussetes"

FIQUEU-VOS LES MANS AL CUL

Ahir en el partit contra la Real es va poder veure un fet no insòlit de mans dins l'àrea. De fet és un fet bastant habitual que passa cada putu partit en el putu món sencer. La història passa per haver-hi unes mans que l'àrbitre considera involuntàries i no les pita, donant pel cul a gran part de l'afició de l'equip tongat i crispant en gran mesura el partit ja que aquest equip desfavorit reclamarà a partir d'aquest instant tot lo que faci malament l'altre equip... de tal manera que l'àrbit passa de tenir 0 a 100 de protagonisme...i senyors... AIXÒ NO ÉS FOOTBALL.

En reglament en mà podríem dir que és mans dins l'àrea sempre que hi hagi voluntat de tocar-la per part del jugador. Possiblement si mirèssim estadístiques i analitzèssim vídeos (no puc...sòc un pavo ocupat!!) veuríem que només un 10% de les mans són voluntàries, les altres simplement estan allà.. la típica frase... "no ens les podem tallar"... jo us tallava una altra cosa.. cola de fills de p...

És seriós que l'àrbitre en qüestió d'un segon hagi d'adivinar la voluntariat de les mans? com ho pot fer? per la cara? per l'expressió corporal?? Perquè no anem més enllà i mirem també les voluntariats de fer una traveta? si fas una patada a la cara d'un jugador i li treus dos queixals de forma involuntària no és penal?? Us imagineu que esteu a PLATAFORMA i una tia no vol follar amb vosaltres perquè veu la voluntariat als vostres ulls? us ho imagineu?? cla que no.... a PLATAFORMA folla tothom...

en fi... el meu pustolat que no les meves pústules és: "PERQUÈ NO ES PITEN TOTES LES PUTES MANS DINS L'ÀREA???"

Tant les voluntàries com les que no.. algun dia hi perdrem i altres no però al final tot s'iguala. Senyors de la federació... com pot ser que cada any es vulgui simplificar més el reglament del football per anar cap al "jogo bonito" i el tema de les mans sigui cada dia més complex....

jo us dic...

FIQUEU-VOS LES MANS AL CUL

6 comentaris:

  1. A veure, primer de tot:
    Bentornat Tussetes.

    Segon, estic molt d'acord amb tu en que és si més nop arriscat, deixar a decisio de l'arbitre si unes mans son voluntaries o involuntaries, a decidir en milèssimes de segon. Per tant, el que acaba passant, és que els àrbitres acaben marcant el criteri en aquell partit, i pot canviar en un altre i al llarg de la temporada.

    Ahir als merengues els van pitar un penal a favor per unes mans molt semblants que el seu arbitre va considerar que si eren. A getafe ens van tangar un penal per unes mans clamoroses des de terra, traient-li la pilota a Messi.

    Jo no crec en les conspiracions ni en mans negres ni Villaratos ni polles, pero és significatiu que el Madrid porti 8 penals a favor i el Barça cap i tot recaigui sobre accions decidides de forma arbitrària, mai millor dit.

    Per tant, una solucio seria aplicar el teu reglament: totes les mans penal.

    O sempre podriem permetre tocar la pilota amb les mans tots els jugadors menys el porter...

    ResponElimina
  2. Bentornat Tussetes, barcissim t'enyorava! :D Al tema, m'agrada molt el concepte general de l'entrada i la proposta de solució. Però com a culers que som jo crec que el problema està que ens sentim tangats respecte el Madrid? Quants penals els hi han pitat a favor a les merdes? Moltíssims! El problema aquí no és el reglament, sinó que s'aplica diferent si ets blanc o no i això al meu poble es diu racisme de merda. Ale, ja ho he dit.

    ResponElimina
  3. Ostia Banach, una mica més i ens fusionem a l'hora de comentar. Com seriem? Bé, ho deixo per la seccio de "Bola de Barcissim" (Banurna? Kurnach?).

    Jo no vull creurem la historia de reglament diferent pel Barça o pel Madrid. Em nego a simplificar-ho tot a aixo; pero està clar que se t'acaben inflant les boles...

    ResponElimina
  4. Sé que és un argument simplista... però de debó que només és casualitat?

    ResponElimina
  5. No ho sé.

    Pero si sé una cosa: si el Barça no fés cagar no lamentariem aquesta "casualitat"

    ResponElimina
  6. Waka nanu tussetíssimes tornant por todo lo alto. Megafan de la secció "el reglament d'en Tussetes"!! M'encanta el to general de l'entrada!! jajajajjajj

    Veig q esteu tractant 2 temes:

    1. Mans. Jo no crec que pitar penal cada cop q la pilota toca la mà dins l'àrea sigui la solució. De fet hi ha molts cops (en faltes directes generalment) que fins i tot es veu claríssimament que és per protegir-se la cara de ser rebentada per la pilota fent saltar sang i en conseqüència havent de sortir del camp... Ahà!! Jo penso que el tema de la voluntarietat és igual de difícil de diferenciar que un fora de joc ajustat. De fet també influeix (crec) si la jugada comporta perill o era un passe de merda endarrere... és una decisió complexe i per això hi ha un àrbitre. Per mi el problema és que no es faci servir la tecnologia. Però entenc que mans involuntaries no han de ser mai penal.

    2. Tema àrbitres. El dia que em cregui la teoria de la conspiració deixaré de veure futbol. Mentrestant seguiré queixant-me de les merdes d'àrbitres que tenim

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM