Menu

dimecres, 28 de gener del 2015

Crònica d'un home molt emprenyat!!

Acte seguit us plantejo paraules d'un home molt emprenyat... és llarg el text... espero no molestar...

Fa uns dies vaig obrir una nova secció que es deia el reglament d'en Tussetes... avui però, crec que el que faré és una mescla entre aquesta secció, la merda i vàries seccions destructives que té aquest meravellós blog.

El dia d'avui hauria de ser una dia feliç per la merescuda eliminatòria que ha realitzat el barça contra l'Atletic de Madrid, però el regust que tinc a la boca i sobre tot als OUS... és un regust agredolç amb sabor a ladilla podrida...

Porto quasi trenta putus anys mamant football durant el dia dia de la meva puta vida... he sentit molt de tot i de tothom... sempre i des de petit he sentit allò de..."aquest equip juga molt dur"... Quant algú deia això, sempre se m'explicava que això significava que l'equip en qüestió anava molt dur al joc, molt fort, jugadors sense por, amb dos cullons! i que anava a totes fins i tot en situacions adverses...

Fa temps que es diu allò de... "L'atletic és un equip molt dur"... des de que va arribar en Cholo va a totes... sabeu que hi dic jo a això?? I UNA POLLA!!!!!

Des de que va arribar en Cholo l'euqip estic dacord que juga molt millor però s'han convertit tots en uns putus marranos. És un equip que no és que jugui al límit del reglament no... és lo següent... Hem vist tots el mateix partit???? Hem vist a Arda turan tiran una bota  a l'àrbit? hem vist a gent expulsada a túnels de vestidors? hem vist 1000 entrades a Neymar? hem vist a Gabi desquissiat? heu vist la patada de Torres al porter de barça? (no m'atreveixo a escriure el nom de porter del barça per por a represàlies lingüístiques :)))), quantes targetes li han tret a l'atletic? creieu que haurien d'haver estat més? sincerament jo crec que sí!!

Què estem defensant? un equip dur? o un equip de merda?

Jo sòc culé.. i el dia que el meu equip m'abandari jugant més enllà del límit, desquiciat i trencant cames deixaré d'animar-lo. I el que fa més ràbia de tot,... més rabia més rabia és que el que diuen que és el súper entranador com és Cholo... desprès de que el seu equip s'endugui més de 8 targetes.. demani l'aplaudiment del camp al seu equip.. a mi em faria vergonya!!

per això i mireu que no tinc foto preparada perquè tot plegat és un calenton... LI DONO LA PUTA MERDA DE BARCISSIM AL CHOLO SIMEONE... per defensar una merda de joc que estem fins la polla de veure com fins ara era el del Madrid, el del Bilbao, el del Valencia i el de l'Atletic... on el "trencacames" és justificable i passa per davant del football!!

Sincerament... si volem això... anem a tirar pedres i deixem seients lliures pels que volem veure football!

10 comentaris:

  1. buah. no podria estar més d'acord amb la teva crònica. En resum, l'Atlético s'ha transformat en un equip de gent de merda que s'alimenta de la seva propia merda. Aquesta és la imatge que resumeix millor l'Atlético de Mardid

    ResponElimina
  2. Uaaaalaaa! pavo saül on as trobat aquesta imatge??? l'has clavat!!

    ResponElimina
  3. Me l'ha passat el cholo. La tenen enmarcada al vestuari del Calderón i la llepen abans de saltar a la gespa.

    (gespa de merda, tot sigui dit)

    ResponElimina
  4. Totalment dacord. I a més, prepareu-vos pq demà la lectura és: Neymar es un provocador! QUE ELS DONGUIN A TOTS PEL CUL!

    ResponElimina
  5. Que va... és la rabia que tenen de l'aspactacla que ha fet. Ara mateix titular del AS: Neymar brilla y Gil Manzano la lía en un partido de locos

    ResponElimina
  6. a tragar! ja tenim la copa a tir! ara una miqueta de plomada de pericosssssss

    ResponElimina
  7. Doncs jo trencare una llanCa pel Cholo i el seu equip. Es cert que la segona part ha estat molt bronca, pero tambe es cert que no s'han arribat al nivell de les putes merdes blanques de Ramos, Pepe, Arbeloa, Concentrao i Marcel.lo (amb el.le geminada) de l'epoca del Merdinho. A mes, al final del partit els dos equips s'han abraCat i tal...

    A mes, tot i que fotin mes patades que altres equips, no es pot dir que arribessin a la final de la Champions nomes per aixo, o que guanyessin la lliga nomes per aixo. Son un equip molt vertical i pressionant, a mi em molen.

    Vale, ja callo...

    ResponElimina
  8. Jo crec q tot Europa elgia el futbol del atletico quan es posen a jugar a futbol.

    Ahir allò va ser merda. Antifutbol. Pena. Ahir els cholos foten un aspactacla lamentable i ultraviolent. A la merda home!

    ResponElimina
  9. Són uns destralers, però de vegades em sembla que nosaltres també som una mica tous. Jo els critico a mort perquè són el rival, però és el seu futbol i és tan legítim com el nostre, encara que òbviament jo tinc les meves preferències.

    Potser ahir és van passar tres pobles, però també volien passar l'eliminatòria i la tàctica d'esperar i anar a la contra no els hi servia, per això van decidir anar a apurar el físic (error, però mira, van palmar i ja els hi està bé).

    Ara bé, jo que el Cholo plantegi el partit així mira... li perdono... però que mati un gat per fotre-se'l al cap i tapar-se la calva això si que no eh! Cholo tio, rapat...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM