Menu

dimecres, 7 de gener del 2015

Messi Holmes

Coincidint amb la crisi a tots els nivells a Can Putes, Messi es posa a seguir els perfils de Filipe Luis, Thibaut Courtois i el del Chelsea a Instagram. Això ha alarmat el barcelonisme, i ara mateix hi ha una marabunta de socis vomitant per les cantonades de Catalunya i els hospitals són plens de culés amb crisis d'ansietat.

Els metges recomanen posar-se videos dels anys de Guardiola a la banqueta culé i intentar borrar la imatge de Messi i Mourinho abraçant-se desprès de marcar un golàs al Camp Nou com a visitant a semifinals de la Champions de l'any vinent. 


5 comentaris:

  1. Eh, doncs que paguin 150M € i que foti el camp! Si esperem gaire l'acabarem regalant al Milan com Ronaldinho...

    ResponElimina
  2. Em dol penya. Em dol a pinyon llegir "que foti el camp" un tio que ens ha donat el que ens ha donat. Em sembla UN ERROR DEL MIL aquesta actitud ultracalaverica

    ResponElimina
  3. per cert, he llegit 'messi homeless' aixi a primera vista jajajajj

    ResponElimina
  4. A veure, ens ha donat molt i sempre serà un Déu, però siguem realistes, l'únic que li queda per donar al Barça és una caixa plena...

    ResponElimina
  5. Jo encara penso que pot donar, i m'agradaria pensar que si algú pot marxar per la porta gran del Barça és ell... Però fa falta tenir mà esquerra i Luchíssim és imbècil. El que ha de marxar és l'entrenador i el president.

    I per altra banda, Cesc q pari de tocar els collons, pq li caurà una trunyada que es cagarà el cul!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM