Menu

dimarts, 20 de gener del 2015

Luis Sanchez o Alexis Suarez

Hola penya. Bohnanit i benvinguts a l'espectacle.

Suárez i Alexis. El Gos i Paraplexis. Aquesta és una comparació que ha anat sortint i agafant cos i s'ha plantat a les tertúlies barcissimístiques, al marge de les muntanyes russíssimes de les últimes setmanes. El gussacu alexeja. És així. Però alexeja amb molts matissos que passo a analitzar.



Recordem si us plau la merda xil·lena

Molta gent parla de la gran temporada de paraplexis a l'Arsenal, un equip que juga maco i que cau bé però que ha guanyat una FA Cup en els últims 10 anys. Un València, vamos. Doncs clar que s'infla a fer gols. Aquet tio no serveix per un club gran com el Barça i crec que vam fer la millor venda de la història. Paraplèxis va ser capaç de fer merda, molta merda durant 2 anys i, les coses com siguin, l'últim any va ser prou bo, i gràcies a això el vam poder vendre. Aquí teniu unes imatges per refrescar-vos la memòria:



Era una xusta descomunal. Gran banda sonora al vídeo, per cert.

El gussacu ja fa dies que passeja

El cas de Suárez ens ha portat a comparar-lo amb Alexis per motius obvis i és que l'encert de cara a gol és realment fluix. Vam treure a passejar el gos el dia del Madrid i només ha fet 4 caquetes si no m'equivoco. Molt poc premi per tota la feina que ha fet en atac. I aquí és on vaig. Crec que la diferència entre Gos i Paraplexis radica en el joc d'equip.

Paraplexis corria molt, sí però una cosa és córrer i l'altra recuperar pilotes. Paraplexis es movia molt entre els centrals, sí, però el Gussacu dóna unes assistències que la vibres. El Gos falla gols clars, sí, però és que Paraplexis s'entrabanca i cau de boca a terra amb la porteria buida eh! És que era molt dur!!! Suárez té temps i, com ha passat amb Neymar, anirà creixent i agafant el seu lloc poc a poc. Els gossos fan moltes voltes abans de seure. Això ho sabem tots.

Vamgos!

Amb això vull dir que, tot i que l'un recorda a l'altre, hi ha molts matissos que fan que li donguem 100% de confiança al Gos i la calavera d'or al xil.lè. De fet, partint d'aquesta temporada no tinc cap mena de dubte sobre qui haurà guanyat més títols al final de la seva carrera.

Jo crec que Suarez és el millor 9 que ha passat pel Barça des que va marxar el Lleó camerunès (xutat pel cul per Guardiola!! boh!). Vamgos.

12 comentaris:

  1. Gran entrada i comparació perillosa. Està clar que Alexis era una caca de gos amb potes i amb Suarez tenim al gos sencer! Ara bé, farà bé el Gussacu de llegir aquest post i mirar-se el vídeo de Paraplèxis...

    Dit això, jo crec que hi ha un debat més ampli que caldria abordar: què cony passa amb els davanters centre a can Barça? Recordem que després d'Eto'o han passat Titirrissim, Astoníssim, Ibra, Paraplèxis... Ojo... I amb quins resultats? Per què?

    ResponElimina
    Respostes
    1. És tot culpa de Messi!

      Elimina
    2. Venem a Messi i fem una davantera amb Suarez, Alexis i Ibra.

      Elimina
  2. jajajaja estava clar que havien de sortir els 'messuicides'...

    Estic d'acord que fa temps que fa falta un 9 que encaixi pero jo no canvio per res els ultims 6 anys (des que va marxar eto'o) prefereixo no tenir 9 pero tenir un 10 del mil.

    Tamb'e penso que no tots els que han passat han fracassat. De fet nomes suspen un des del meu punt de vista. Aqui van les meves notes.

    Henry (Titirrissim): (ja hi era amb etoo, pero bueno): 7.5
    Bojan (Linyolissim): 6.5
    Zlatan (Llaunes): 6 – li baixa molt la nota la segona volta
    Villa (Astonissim) 8.5!
    Alexis (Paraplexis): 3.5

    Gussacu: haurem d'esperar les notes de final de curs pero de moment jo li foto un 7 facil

    ResponElimina
    Respostes
    1. Buaca, aquí t'has regalat molt eh! Linyolíssim un 6,5????? Au va home! Linyolíssim era i és un petardo que acabarà fent un Sergio García i jugant amb la vergonya de Catalunya (i sinó al tiempo).

      Elimina
    2. jajajajajajajajja es veritat! M'he deixat influenciar per les bones vibracions que venen del Stoke City! Linyolissim a fer repas tot l'estiu i al setembre carbassa!

      Elimina
    3. Ara recordo que li prenien el bocata al vestuari i titirrissim l'havia de protegir

      Elimina
    4. El tema notes, jo posaria...

      Henry (Titirrissim): 8,07
      Bojan (Linyolissim): 5.42
      Zlatan (Llaunes): 7,32
      Villa (Astonissim) 6,63
      Alexis (Paraplexis): 5,85

      Elimina
  3. Boh!!! El video és etselent!!! Que dolent que era!!!!

    ARA: El Gossacu hauria de començar a mossegar, pq per molt que jugui molt be entre els centrals, busqui l'esquena dels defenses, obri espais, generi joc a banda,... MERDES! MERDES MOLT GORDES!!! Gols és el que ha de fer!!! i de moment en falla molts...

    Temps si, 1 temporada. Pero l'any que ve si no va bé, al carrer i un altre!! I aixi anar fent...

    ResponElimina
  4. potser arribarà un any, que venem a Messi i el fitxem naltrus...

    ResponElimina
  5. M'agrada el joc de posar notes:

    Henry (Titirrissim): 0.5
    Bojan (Linyolissim): 0
    Zlatan (Llaunes): 0.2
    Villa (Astonissim) 0.4
    Alexis (Paraplexis): -1

    ResponElimina
  6. Vaig a posar notes: i surt alexis. ajjajaj ara m'he fet gràcia

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM