Menu

divendres, 30 de gener del 2015

El boques fuma!


Després de 24 milions per fitxar un lateral reconvertit a central i així solucionar el problema de l'eix de la defensa, resulta que ens hem endut un panotxa que fuma i que quan obre la boca només és per abocar merda. 

En primer lloc, he de dir que no tinc res en contra dels fumadors. Em sembla admirable que fumant es pugui ser un esportista "d'alt nivell". Ara bé, estic molt però que molt en contra dels boques! 

Resulta que el tio se n'ha anat a una emissora de ràdio francesa (que no és que tingui res contra els francesos... bueno, o sí, però ara això no és rellevant...) a rajar de tot el pitote Déu - Lucho que hi va haver al vestidor. I ara que semblava que la cosa anava més ben encaminada, resulta que surt aquest a  deixar anar bazòfia... 

A veure si entèns una cosa Titubes: tu has vingut el Barça a ser suplent i a fer poc soroll, no ets un Eto'o que es pot permetre el luxe de la rajada de Vilafranca. Entosos de papers? Boques! Dona'm un piti va... Boques, que ets un boques!


2 comentaris:

  1. Crec q de cara a l'any que ve, es mereix baixada de sou. I que es passi al tabac de liar...

    - oye, tienes una boquilla? I un papelito?
    - gol!
    - boh!

    ResponElimina
  2. Boquilla? BOQUES!! BOQUES A PINYÓN!!!
    Mireu jo penso q no és que sigui un boques que fuma... jo crec que aquest tio el que li passa bàsicament és que ÉS TONTO DEL CUL!! ÉS MÉS RUC QUE
    UNA SABATA!!! I el Barça no pot tenir penya tonta! Fora!! Mungacu!! Ruc!!! Boh!!!

    Vaig intentar defensar el fitxatge de titubes a principi de temporada ja que tots es mereixen crèdit... Però penya: és vellacu, fuma.pitis, val una pastíssima, el joc de moment ni fu ni fa... i ara a sobre resulta qie ÉS MONGO!!! Au va home! Passa!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM