Menu

dilluns, 2 de febrer del 2015

L'1x1 de BarcissiSIUUUU!!! [01/02/15 Barcíssim - Villareal]

Amics Barcíssims,

Un partit com el d'ahir mereix un anàlisi detallat. És per això que inhauguru la secció "L'1x1 de Barcissisiuuuuu!"



Allí vaig amb els titulars:

> Bravo: Funcionari. Arriba a l'hora, fa la feina, i marxa en punt. Compleix escrupolosament amb el que se li demana sense aportar res d'extraordinari. Ahir no va tenir culpa en cap dels dos gols  però els porters de llegenda són els que van més enllà del que se'n espera.

> Alves: Quiet-aquí-jau! Sembla que Lucho el fa jugar com a lateral més defensiu deixant que Conillíssim pugi a plaer. Alves sembla molt més còmode en aquest rol on no se li veuen tant les vergonyes al darrere i quan puja ho fa amb perill. Que duri!

> Piqué: Back-in-business. Oficialment tenim Piquembauer de tornada. Ara, que no se'ns confii! Un Jona qualsevol et pot fer un traje si et despistes uns segons!

> Mascherano: Capità. A l'eix de la defensa o de mig-centre, el Jefecito reparteix espectacle per igual. La seva jerarquia creix sense parar dins l'equip.

> Alba: Unchained. Al contrari que Alves, Alba té llibertat per pujar a jugar amb "el grup dels guais" que s'ajunten per la banda esquerra (Iniesta & Neymar). Només li falta una mica de serenor als metres finals per triar bé l'última acció. Per la resta va sobradíssim.

> Busquets: Waterboy. Amb l'equip abocat a les transicions, Busi va amunt i avall  tapant forats com un boig . De moment aguanta el tirón però (1) jugant a aquest ritme Lucho l'haurà d'administrar  (Masche i Samper poden dir-hi la seva) i (2) això només és sostenible si els interiors ajuden tant com estan fent ara. Si no, se'ns desmunta el chiringuito!

> Rafinha: Songohan. Després de molts partits a la sala de l'esperit del temps, Rafinha ha tornat en plan superguerrer. Que es posin les piles Rakitic i Iniesta que Rafinha arriba like a wrecking boh!

> Iniesta: Beta-version. És tan bo que mai juga malament però és tan bo que tots esperem que sigui el millor. És cert que el joc més directe que proposa Luis Enrique no és l'ideal per les seves característiques però en dies com ahir, sense Xavi al camp, esperem d'ell que tingui més protagonisme i es carregui el partit a l'esquena.

> Messi: Totpoderós. Sense Xavi, ell és el metrònom del equip. Des de la banda (originalment) fa i desfà com i quan vol. Al costat de Neymar i Suárez, el veig content amb l'equip i gaudint del futbol com feia temps que no el vèiem.

> Luis Suárez: Huski. Crèiem que fitxàvem un Pitbull i resulta que és un Huski! Amb Messi fent de muíxer, Suárez tira del carro fent anar la defensa rival de corcoll i obrint espais per l'equip.

> Neymar: Gaucho. Ja fa dies que Neymar està finet. Pel bé del Barça esperem que no pari la seva metamorfosi de Robinho a Ronaldinho!

També han jugat:

> Matthiew: Perdonat. Després d'anar-se'n de la boca i parlar més del compte sobre la baralla Messi-Lucho, molts pensàvem que aniria de pet a la grada. Sembla que li perdonen en plan "d'on no n'hi ha…".
> Pedro: Rutinari. La seva entrada al camp s'ha convertit en el ritual de cada partit. Ha servit perquè l'afició aplaudís a Suárez que necessita carinyo.
> Rakitic: Testimonial. No ha tingut temps de res més que fer dos copets a l'esquena de Rafinha i sentir com el camp nou  corejava al canterà.

L'entrenador:

> Luis Enrique: Party-animal. Sembla que Lucho s'ha tret la careta i juga exactament al que vol jugar: Transicions vertiginoses, intensitat màxima i taquicàrdies asegurades! El canvi de Busi per Mattiew (avançant Masche al centre del camp) re-confirma les seves intencions quan els més clàssics esperaven l'entrada de Xavi per recuperar el control del partit. Més enllà de gustos futbolístics, celebro la coherència de l'aposta. Independentment dels resultats, com a mínim Lucho podrà dir que va pixar amb la seva!

El rival:
> Villareal: Digníssim. El partit ens va de conya per confirmar que el Villareal serà un més que digne rival de copa  I que, si no ens ho agafem molt en serio, ens pot eliminar. Quedem avisats!


Chau!

10 comentaris:

  1. M'encanta el matí de dilluns a can Barcissim! Procedeixo a les meves anotacions al post:

    1.- Em sembla un espectacle d'entrada

    2.- Per una vegada a la vida, barcissim copia a rac1 i no al revès. Què eh! Com us sentiu eh f***s de t**ll?

    3.- Valentí, admiro molt la valentia d'assumir la creació de l'1x1. Quina feinada...

    4.- Feinada que em sembla brutal i s'afegeix a seccions com Gol Sud i la polèmiquíssima, que doten al blog d'un nivell en anàlisis futbolístic lluny de precedents...

    5.- En quant a l'anàlisis dels jugadors, discreparia amb Matthiew: Perdonat. Aquest Francès lleparà pols! I si no, li farem llepar a barcissim. Haurà de fer molts favors a les dutxes per aconseguir un cartró de tabac...

    6.- M'ha agradat el toc subtil d'introducció al Muixing!

    Boh!

    ResponElimina
  2. Ah, m'agrada molt la sintonia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Secció amb sintonia. Això ja és de nivell...

      Elimina
  3. boh! aquest me'l llegeixo be mes tard que hi ha molta xitxa aqui

    ResponElimina
  4. M'agrada la idea de copiar als copiadors... I m'agrada molt l'entrada. Com amb la del semantisme, es mereix un comentari extens. Ara, em semblen encertadissims els adjectius, especialment Songohan i la seva explicació! hahahah

    ResponElimina
  5. Primer de tot dir que quin festival d'entrada. ComenCant pel video que m'ha petat, literalment.

    L'1x1 m'ha semblat molt encertat en quasi tot. Estic amb el Banach, pero, en que el titubes s'ha de deixar a la cara a la Pujol un parell de cops per recuperar la meva confianca. M'ha de tornar a convencer de que te un cervell.

    Pero sobretot estic d'acord amb el comentari sobre el Lucho: s'esta jugant al que ell volia, transicions rapides i desequilibrants. Li devia dir al messi "escolta Lio, aixo es que tenia pensat de fer amb l'equip", i Deu devia contestar "em mola...tu deixa'm fer... posam a la dreta i porta'm un 9 de debo...", i fins al Nadal molta caca pero ara aixo rutlla penya, AIXO RUTLLAAAAA!!

    ResponElimina
  6. Vaig a fer el repàs crític aportant els meus comentaris (sempre constructius) a l'1x1. El que més m'agrada són els adjectius crec que són molt encertats de totes formes vull aportar alguna cosa:

    1. Bravo: alerta que els funcionaris es coneixen per anar a esmorzar durant una hora, ves que un dia no l'agafin fent l'entrepà de fuet i el tallat que ens en caurà un sac...

    2. Piqué: ara veurem què passa amb el Sasha... com passi com el Milan l'haurem perdut durant dues temporades més...

    3. Alba: m'agrada mooolt el concepte del 'grup dels guais' hahahah Eh, eh que puc jugar amb valtrus?

    4. Busquets: algú li hauria de portar aigua a ell... Acabarà petat, molt d'acord.

    5. Rafinha - Songohan i el concepte de la sala de l'esperit del temps em sembla sublim.

    6. Iniesta: crec que encara hi ha molts bugs en la nova actualització...

    7. Suarez: Huski és molt generós! Jo li posaria Cocker o Terrier com a molt... I si m'apures, mil leches ple de puces...

    8. Neymar: ojalà arribi a la meitat del nivell que va donar el Gaucho... Esperem que no descobreixi Castelldefels fins d'aquí uns anys.

    9. Lucho: un tio al bar em va fer una reflexió que vaig trobar molt encertada, Guardiola tenia un pla A i vam passar 3 anys buscant un pla B. Luís Enrique en canvi sembla que té 11 plans B però no té cap pla A i això pot ser un problema...

    Per acabar, felicitats per l'entrada perquè és una currada, si la segueixes fent setmanalment fijo que et guanyes un Xibeca aviat Valentiníssim! :D

    ResponElimina
  7. Buaca nanu!!! Per fi m'he pogut asseure a llegir l'aspactacla! Em sembla una secció escandalosa!! Boh! No som millors només en semantisme sino que m'atreveixo dir que, amb tots els respectes pel Costa, aquesta secció li dóna mil volíssimes!!! Voltíssimes? Voltor??!?! Vortor SOn Gohannnn!!! Boh!! Que surt de la sala de l'esperit i el temps i llavors es passa uns dies amb cara de bon rotlle però després ve en Cèl.lula (el Madrid) i se'l carrega però Goku (Xavi) mor (es jubila) i arriba la pau al món (el tripet) i... boh!! ÉS que m'emociono joder!!

    M'ha agradat també la segona volta que li has fotut Banach... he dit volta?? Voltor??? BOh! Com hi va voltor!!!!

    A veure passo a apreciacions i discrepances:

    -Hesp: Penso que el partit d'ahir no fa honor a tota la temporada que està fent. Ahir si, ahir, cafè de 2 hores i funcionaríssim del mil.

    -Alves Coloma. Luchíssim fotent-li crits a la banda del pal sit-aqui! Jau!! I suarez asseientse (en plan el gussacu sóc jo!) jajajjaj

    -Conillíssim li riu totes les bromes a Neymar i Messu i li fan fumar-se les tatxes dels pitis que lia titubes perquè es senti que és gran i mola.

    -Iniesta... aqui crec que estem rascant llanta.. no li ha caigut mai una merda no? Doncs nanu espavil andresito! Que pomejes andresito!!!

    -I el gussacu.... jajajaja el concepte huski gussacu i Messi fotent-li fuetades m'he petat! VAAAAA CORRE GOOOOOOOOSSSS!!! Jo crec que el gussacu és més aviat això un gussacu que sap mossegar bé però que ara no està en forma... eh! però que estic segur que ens dóna títols eh!!

    I el tema Luchíssim bastant d'acord amb el Banach... tot i així em mola Luchíssim. Un tio que quan fa experiemts i no li surten se li tira tothom a sobre però quan les coses van bé llavors es transforma en una mena d'admiració a la valentia... no? eh? què bonic no?? Que bonic és tot els dilluns a barcissim!!!! vamgoooooos

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM