Menu

dilluns, 2 de febrer del 2015

Viva Méjico Cabroneeeeeees!

Barcissims i Barcissimes: ahir vam tenir una altra dosis de futbol extrem al que ens té acostumats aquest equip aquesta temporada. A mi el partit em va molar, però és cert que a vegades el Barça sembla pujat en una muntanya russa que dura 90 minuts, i que va cada cap de setmana al parc d'atraccions. Però les atraccions molen, sobretot aquella de les tasses que rodaven a la zona de Méxic a Port Aventura. Bé, fins aquí el resum! 



7 comentaris:

  1. Jo soc mes de tutuki splash... pero si

    ResponElimina
  2. No ens oblidem que a Port Aventura hi ha una atraccio que es diu: Furious BacÓ! al loro!

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el resum: tasses mexicanes. M'agradarà veure el partit que es pugui resumir com a Barco Vikingo o la Rana... hahaha

    ResponElimina
  4. Mentres els 3 punts es quedin a casa, i no al parc d'atraccions, penso comprar entrades...

    Boh, quina Metaforaca! o Metaforíssima!

    ResponElimina
  5. entrades? entrades al blog, no? boh! quina metaforcaca!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM