Menu

dijous, 12 de febrer del 2015

La Pregunta Blasfema!

Barcíssims, matalassers anònims, David Glass,

Un altre partidàs del Barça i sembla que això no para!

Anava a fer l'1x1 de Barcissisiuuuu però ahir en Jordi Bussíssim em va tocar la cresta i em veig obligat a inhaugurar una altra secció: La Pregunta Blasfema!


La d'avui és: Pot ser que, tenint en compte l'estil actual del Barça, quan juguem contra equips que es tanquen bé darrera i surten rapídissims a la contra (e.g. Villareal), Jefesito Mascherano sigui millor mig centre defensiu que Sergio Busquets!?


Som-hi nois, no us talleu amb els comentaris!

14 comentaris:

  1. Ostia, la pregunta blasfema comença forta... Jefessissim és molt bo i molt currante; ara, millor que Planxes?? NO. A més, ahir li va sortir bé, però normalment Jefesito és el típic que de seguida va a terra i amb contres ràpides més d'una vegada arriba tard... En canvi, Planxes és capaç d'aturar un contratac provocant una falta en comptes de jugar-se una vermell en cada tackle...

    Ara, m'agraden molts les preguntes punxegudes! hahahah

    ResponElimina
  2. Voleu uns heart pressure monitors de puta mare de segona mà?

    ResponElimina
  3. Sobre el partit d'ahir que també vaig seguir a tranques i rodolons he de dir que cada vegada està més clar que anem a saco. És un Barça premier total i un aspactacla cada partit.... Etselent.

    Sobre la pregunta blasfemia. Li pregunto a epi? O li pregunto a blas? Va Blas, femia una pregunta.

    Boh

    Jo crec que Jefesíssim és brutal. Jefesíssim allà on juga fa especTACKLE. I ahir no va ser menys. La veritat és que si comparem amb Planxes és com dir qui estimes més el papa o la mama? Nose. Planxes és indiscutible tot i que aquest any està més fluix que els anteriors, crec jo.

    Jo crec q Luchíssim pensa: Jefessíssim és la polla. Però planxes és molt bo. Enxufo Jefessíssim de central (i m'asseguro q sempre està al camp) i de tant en tant el poso de mig centre pq planxes descansi.

    La diferència és que Planxes de central no és tan bo com Jefessíssim o sigui que entenc la decisió final....

    No he respòs no?

    Bé. La meva resposta és sí.

    Sí a què? Ah. Nose.

    Ah si. Jefesí sí

    ResponElimina
  4. Alguna vegada haurem de discutir seriosament la capacitat del Valen per a trobar videos de llutub tan increibles. L'he vist 40 vegades, i encara em trenco de riure.

    Pero vamos al temita...

    La esta clarisima, i es obviament que DEPEN. Cadascuna d'aquestes besties futbolistiques te unes virtuts per sobre de les de l'altre. Aquestes virtuts els col.loquen, a ambdos, entre els millors CM del mon (CM = "Centre Midfielder" penya, aqui hi ha calite').

    Comencem pel jefesito. JA sabeu que li tinc devocio. Es mes rapid que el Busi, i mes contundent. Fa un takles que la vibres i a mes esta mega fort. Per tant, em mola mes segurament contra equips que juguin mes a contraatacs rapids, como ara al Villarreal.

    EL Busi, pero, es mes tactic. Llegeix els partits com ningu i posicionalment es probablement millor. Del Bosque vol ser Busquets, i mira que es lleig, el que vol dir que deu ser bo. I es bo, no fotem: a vegades acaba un partit i no saps perque pero li faries un peto. Es un d'aquells que s'escapa dels radars pero sempre ho fa be. Busi va millor contra equips mes estatics amb transicions mes lentes, perque es pot corretgir mes rapidament.

    En termes de passades, JEfesito potser les fa millor a llarga distancia, mentre que Busi segurament fa millor les passades entre linies, al peu, i certament al primer toc.

    Com diu el Saulissim, es com di si estimes mes a la mare o al pare. I la resposta es que DEPEN del dia (i el contrari).

    Contra equips potentissims (del pal Madrid, jo posaria als dos), perque son complementaris. Tindriem el millor mig del camp defensiiu del mon.

    Vamos!

    ResponElimina
  5. Ara be, Valen, encara esperem el 1x1... :)))

    ResponElimina
  6. Esto viene al pedo: http://deportes.elpais.com/deportes/2015/02/12/actualidad/1423763188_525247.html

    ResponElimina
  7. Estic tan d'acord amb Bussíssim que passo d'afegir res més! Bueno sí! Que l'1x1 tornarà diumenge amb autor sorpresa... al loro!

    ResponElimina
  8. Penseu a fer la Porríssima! Que escriviu molt bé però esteu als farolacus!!! :D

    ResponElimina
  9. jajajajaj!??!? Això és tot el que té a dir el president de barcissim?!?!?

    ResponElimina
  10. És un president de poques paraules, tipus Rosell o Bartomeu. Quan tu arribis al poder seràs més perfil Jan no?

    ResponElimina
  11. Senyors, tornem a les andades de #Fruck1. Ahir al Tu diràs, un dels temes principals de la tertúlia va ser: Jefessito de central o de mig centre?

    Vete a tu pueblo hombreeee

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM