Menu

dilluns, 2 de febrer del 2015

M'ho comenCo a creure

Tot i escriure dilluns a la nit, el que vol dir que ja s'ha dit tot (i probablement millor), jo m'afegire a la festissima barcissima amb una entrada a on segueixo en la linia positivissima despres del partit d’ahir.

Diumenge no nomes va ser la vispera de l’anniversari del Pepissim sino que a mes el BarCa va a tornar a donar la cara d’una manera que feia anys que no veiem: amb un parell de collons i treballant-se la victoria. Dues vegades va remuntar el Barca (dues!), mostrant un esperit que els equips de Guardiola, Tito o Tata no tenien. Jo crec que aqui esta la ma de Lucho.

Pero no nomes de Lucho. Suarez s’ha guanyat a la culerada sense fer masses gols, pero perque la gent blaugrana sap tot el que ens aporta. Ahir, sense anar mes lluny, va fer l'assitencia a Deu al tercer gol, I al segon gol va fer el centro que Deu no va ficar de cap, pero que despres Rafinha va acabar. Es un tiu molt actiu que mou defenses continuament, donant a Neymar i Messi espais per on moure’s. Molt valuos!

I que dir del partidas de Rafinha que no hagi dit ja el nostre eruditissim valentinissim. Un compendi de moviment i forCa, intel.ligencia i dedicacio. M’agrada veure que els joves es deixen la pell i a mes ho fan be. Comparem al Rafinha amb en Pomes, i veiem clarament que al Pomes no nomes li calen un parell d’osties, sino que potser a mes l’hauriem d’haver cedit a algun club dur (un Rayo, un Getafe) per a que li treiessin la tonteria i, de pas, el pentinat.

Neymar, amb 15 a la lliga, segueix on fire, sempre al lloc correcte, concentrat i alhora ballant samba. Deu segueix pels nuvols, fent un gol, el tercer, que me que gol s'hauria de dir eya-gol-acio. L’equip enxufadissim i en Titubes amb cara de tenir cancer terminal. Tot son bones noticies a can barca, i atencio que jo m'ho comenCo a creure...

5 comentaris:

  1. Gran Busíssim! Tot i que jo no formo part de la corrent anticalaverisme de Barcissim, crec que és molt important que existeixi perquè jo estaria tirant calaveres tot el dia! hahahaha Estic d'acord que hi ha símptomes de millora i que potser acabem fent alguna cosa, però per ara encara sóc una mica desconfiat...

    ResponElimina
  2. jjajjajajaja venga va tira calaveres ara banach!! Ara que portem 8 victories!! Una miqueta de calavera així per damunt com qui fa una amanida i tira sucre per damunt així en comptes de sal... boh!

    ResponElimina
  3. El partit d'ahir penya és una festa del futbol. De fet si us fixeu passa exactament el mateix que va passar dimecres: 1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 2-3 (invers en el camp nou obviament) i quins partidacus! Aquest barça sap competir. Satanàs competir!!

    A part de la baixada de ritme després del primer gol del Villarreal, jo ahir estava tranquil, la intensitat d'aquest Barça mola molt i segur que tornem a palmar! Però la línia que estem agafant es molt esperançadora.

    Dos apunts: Pomes porta una tofa al cap. I en Titubes en el fons penya si el mireu bé...

    mireu-lo bé....

    És una calavera penya!!!!!!! BOH!

    ResponElimina
  4. hahaha, tirem tituberes!!

    ResponElimina
  5. podem dir que luchissim titubeja amb el cas mathieu?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM