Menu

dilluns, 15 de setembre del 2008

Com anem a jornada 2

5 comentaris:

  1. Saltaran xispes... quin espectacle

    ResponElimina
  2. Es preveu complicat... El títol es decidirà a la muntanya!

    ResponElimina
  3. A veure si algú de vosaltres és capaç d'actualitzar el gadget del countdown que vaig posar per la champions. Diu que està passat de moda pero no el sé actualitzar. El nou el puc posar al iGoogle, però em dóna error al blogger.

    ResponElimina
  4. Ja ho tens Al Fatíssim. Per cert la meva linia no es veu!!! Ke passa que estic a sota del Juanitu no??? I perquè ell a sobre i jo a sota??? Eh? per què??? Jo! Ja m'has fet plorar....

    ResponElimina
  5. Jo estic a sobre i tu a sota per una simple qüestió d'hormones...

    A més, no et vinguis a queixar ara, que sempre ha estat així!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM