Menu

dimarts, 23 de setembre del 2008

JORNADA 4

Propongo que todos los que hacemos la porra pongamos en una entrada como esta la apuesta que hemos hecho cada jornada, así tiene aun más emocion escuchar el carrusel, sabiendo lo que han puesto los otros. Yo dejo la mia ya...PONEDLA O MORID BELLACOS!!!

Málaga - Valencia 2
Valladolid - Almería x
Recreativo - Athletic x
Getafe - At. Madrid 1
Sevilla - Espanyol 1
Barcelona - Betis 1
R. Madrid - Sporting 1
Villarreal - Racing x
Mallorca - Numancia 1
Osasuna - Deportivo 2

10 comentaris:

  1. * Málaga - Valencia 2
    * Valladolid - Almería x
    * Recreativo - Athletic x
    * Getafe - At. Madrid 2
    * Sevilla - Espanyol 1
    * Barcelona - Betis 1
    * R. Madrid - Sporting 1
    * Villarreal - Racing 1
    * Mallorca - Numancia 1
    * Osasuna - Deportivo x

    ResponElimina
  2. A mi em va de puta mare, pq aquests dies no estic al kurro i no tinc l'excel del ferran...

    Aqui va la meva:

    Málaga - Valencia 2
    Valladolid - Almería 2
    Recreativo - Athletic 1
    Getafe - At. Madrid x
    Sevilla - Espanyol 1
    Barcelona - Betis 1
    R. Madrid - Sporting x
    Villarreal - Racing 1
    Mallorca - Numancia x
    Osasuna - Deportivo 1

    ResponElimina
  3. Málaga - Valencia 2
    Valladolid - Almería x
    Recreativo - Athletic 1
    Getafe - At. Madrid x
    Sevilla - Espanyol 1
    Barcelona - Betis 1
    R. Madrid - Sporting 1
    Villarreal - Racing 1
    Mallorca - Numancia x
    Osasuna - Deportivo 2

    Si algú vol que li envii l'excel a alguna altra direcció que m'ho digui!

    Petonets!

    ResponElimina
  4. El gràfic l'enviaré junt amb la quarta...

    La meva:

    Málaga - Valencia 2
    Valladolid - Almería x
    Recreativo - Athletic x
    Getafe - At. Madrid 2
    Sevilla - Espanyol 1
    Barcelona - Betis 1
    R. Madrid - Sporting 1
    Villarreal - Racing 1
    Mallorca - Numancia x
    Osasuna - Deportivo 2

    Au revoire!

    ResponElimina
  5. AL FATÍSSIM, jo de tu utilitzaria a partir d'ara el blog per fer el recompte així no tens el pollo dels mails i els excels...ara faltaria que tothom deixés el comentari abans d'iniciar cada jornada. De moment fem que serveixin els dos? com ho veus? Prefereixes via mail? Ets verd?

    ResponElimina
  6. Tot això ja ho havia pensat. El problema es que quan copio i enganxo a l'excel des d'aquí, els resultats se'm posen dins de la mateixa cel·la que el partit i no em funciona la formula.
    M'hauria d'entretenir en posar els resultats a la cel·la del costat, el que em faria perdre bastant de temps i a més probablement m'equivocaria alguna vegada...
    Si no podeu rebre l'excel perquè esteu a la feina podeu enganxar-ho aquí i ja ho pillaré, per un cop no passa res però sinó prefereixo rebre els excels.

    ResponElimina
  7. ok, ja t'he passt el mail! no problem

    ResponElimina
  8. Perfecte tiu! Ja estàs entrat!

    ResponElimina
  9. Penyíssima aquí va la meva!!!!

    Málaga - Valencia 2
    Valladolid - Almería 1
    Recreativo - Athletic x
    Getafe - At. Madrid 2
    Sevilla - Espanyol 1
    Barcelona - Betis 1
    R. Madrid - Sporting 1
    Villarreal - Racing 1
    Mallorca - Numancia 1
    Osasuna - Deportivo 2

    ResponElimina
  10. Robert:

    Málaga - Valencia 2
    Valladolid - Almería x
    Recreativo - Athletic x
    Getafe - At. Madrid 1
    Sevilla - Espanyol 1
    Barcelona - Betis 1
    R. Madrid - Sporting 1
    Villarreal - Racing 1
    Mallorca - Numancia 1
    Osasuna - Deportivo 1

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM