Menu

dimecres, 24 de setembre del 2008

NOTÍCIA TERRIBLE

Amics, estic consternat. Ja fa dies que busco un document per internet i no hi ha manera de trobar-lo. Realment m'estic preocupant i he decidit utilitzar aquesta plataforma per veure si em podeu fotre un cop de mà...

Es tracta del jugador que dóna la llum a l'equip. Aquell que salta al terreny i omple l'oxigen d'or. Ell. El ros d'or. El cul baix. Diplomat en Gambades: (prego fem una reverència en sentir el seu nom.) n'Eidurt Smari Gudjohnsen (Gràcies).

Suposo que tots heu vist alguna vegada el vídeo del colós. "Gudjohnsen - El Oso Polar" Eidurt vestit amb una impecable disfressa de superman gambant com ningú pel jardí de casa seva. Doncs bé, si no l'heu vist, ja no ho podeu fer. Algun usuari de youtube, que va aconseguir la important fita de penjar-lo, va el super notes i el despenja. PRO QUÈ FAS PAVU??? Tu no saps que estàs jugant amb els sentiments de la gent? Ostia joder, és que em fico trist... snif





Com a molt, he arribat a extreure'n unes imatges que aquí us deixo però agraïria que utilitzeu els màxims recursos possibles per poder recuperar aquesta peça de museu...

Això és tot. Només recordar a tots aquells a qui no els agrada Eidurt, que aquest home farà el gol més important de la història del F.C. Barcelona.

1 comentari:

  1. ei saul! quin article més interessant! t'ajudaré! pots contar amb mi!

    (nungú m'estima)

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM