Menu

dimarts, 23 de setembre del 2008

Evolució fins a J3

6 comentaris:

  1. A jornada 3 podem treure algunes conclusions clares:

    - Felissuca és líder indiscutible i està a tope; no sembla disposat a deixar-se véncer per ningú.

    - Banach i Al-fatah segueixen de prop al líder; es troben en zona Champions i UEFA respectivament; la zona europea els omple de força i estan disposats a assaltar el tron del líder aquesta jornada entre setmana.

    - Saülíssim i kurníssim van començar bé, pero semblen més preocupats que fa un de l'altre, que del propi joc en sí. No poden desenganxar-se. Es troben en zona intertoto i tothom sap que no serveix per res.

    - Pel que fa al Periquito, ningú es creia que després de la setmana passada, es pugués enganxar a la lliga; aquest any els pericos volen alt i poden ser la revelació de la lliga.

    - Després de l'entrada triunfal amb 5 punts a la segona jornada, superant dos rivals de cop i empatant amb Al-fatah, a la tercera Ernestíssim es desinfla i es queda en zona de descens. Haurà d'apretar fort i posar-hi molt de valor si no vol baixar a l'infern de segona.

    - Finalment el "farolillo rojo" de primera és en Budall; ho té bastant fotut i haurà de buscar un miracle. Però els miracles existeixen...

    A la següent jornada nou anàlisis. Tot està per decidir...

    ResponElimina
  2. es fara el que es podrà penya!

    ResponElimina
  3. La competició de la regularitat sempre és la més difícil de preveure. Sempre es pot punxar, per això jo vaig amb pneumàtics d'acer.

    ResponElimina
  4. Sort que vas amb pneumàtics d'acer... així no correràs gaire!
    Bé, ja ha entregat tothom la J4, a veure què tal va! Ernest, m'has de passar l'excel eh! Avui t'ho colo que ho hagis posat com a comentari, pero millor l'excel que m'estalvia feina.

    ResponElimina
  5. A mi em flipa que, amb la meva política de no ficar mai que el marid i l'espanyol guanyen... estic puntuant!!! i vaig de la mà amb l'estratega màxim... bé, si m'avança, canviaré d'estrategia...

    ResponElimina
  6. Podrem fer fitxatges al mercat d'hivern? És que es veu que Ronnie no funciona al Milan i jo el voldria.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM