Menu

dilluns, 8 de setembre del 2008

JO, DEL BARÇA!

Perquè ser del Barça també és un orgull. Aquí us poso una relació dels millors gols del Barça sisi, 25. I com que al vídeo no ho posa us faré una petita relació del que podreu veure si decidiu veure aquest vídeo. Ara, tingueu present que quan comenceu ja no podreu parar. Suposo que ja heu notat que el Barça és altament addictiu.

El que veureu a continuació (qui se sàpiga el "Cant del Barça" pot treure el so, qui no se'l sàpiga l'aprendrà) us farà treure el son.



Cast:
25. Hans Krankl, un gol que val una recopa.
24. Kaiserslautern - Bakero - Wembley... (Pepíssim amb xubasqueru)
23. Marcos, guanyem la copa al Madrid 2-1 i butifarra del bo de'n Schuster.
22. Bucólica vaselina en un camp de patates. (és Quini?)
21. Hristo, Hristo i mil vegades Hristo
20. Bakero, Stoichkov, Koeman... GOLGOLGOLGOL. (Oju amb l'entrecuix Johan)
19. De nou el Tintín holandès.
18. Romario, a pase de Laudrup. (Quin savodafé)
17. Als seus peus mestre Cruyff.
16. La cua de vaca. (Alkorta encara l'espera)
15. Rivaldo, un tastet.
14. Lo Pelat (abans de fer-se perico)
13. Com deia Valdano: "és un jugador de dibuixos animats".
12. El Gaúcho, jogaba bonito. (ara és mort oi?)
11. Ronaldo Luis Nazário de Lima. (Quins temps)
10. Llebrer, no paris!!!! (És Txiqui?)
9. Un altre del peladet. (Heu vist què fa Ronaldo?)
8. Maradona també ha deixat regalets.
7. I altre cop Diego. (no tinc paraules)
6. Més Ronnie, el primer de tots.
5. I aquest a cal Mou. (Gran de veritat)
4. Ronaldo peregrinant a Compostel·la. (Sir Bobby es torna boig)
3. I cap a la Champions... (sort del Rivaldo)
2. Déu fet home. (M'he convertit al Messianisme)
1. I quan Ronaldinho brilla...

3 comentaris:

  1. Em cauen les llàgrimes. No tinc paraules. Gràcies banacona. T'estimo.

    ResponElimina
  2. Déu n'hi do nen, quina babejada... m'he relliscat i m'he fotut una tonya amb tanta baba....
    Per cert! El llebrer es Sergi Barjuan (aket gol el vaig veure amb el meu pare menjant sardines a la meva habitació amb una tele radiola d'un pam d'alçada perquè ma mare i ma germana no ens deixaven veure el futbol...) i les espines de les sardines van anar per l'aire!!!
    Quin espectacle sardiníssim i barçíssim!!!!
    Ho recordo com si fos ahir.

    ResponElimina
  3. per cert! voto per disfressar-nos el proper carnaval de pepíssims amb xubasqueru i calça curta i fer una comparsa!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM