Menu

dilluns, 29 de setembre del 2008

Diccionari Català - Barcissim.com


Victor Valdés Arribas - El quillíssim

José Martín Cáceres - Comunitat autònoma

Gerard Piqué Bernabeu - Piquetes

Rafael Marquez Álvarez - The Mexican!!

Carles Puyol Saforcada - En Tonyes

Xavier Hernández Creus - (El de Terrassa?)

Eidur Smari Gudjohnsen - El ros d'or, l'amu!

Andrés Iniesta Luján - Andresito

Samuel Eto'o Fils - El lleó camerunés

Lionel Andrés Messi - Déu

Bojan Krkic Pérez - Linyolíssim o Linyoles

José Manuel Pinto Colorado - Tau pai pai

Thierry Henry - Sir. Gambador

Seydou Keita - Salsitxes Felpa

Silvio Mendes Campos, Silvinho - Jerry Lewis

Gabriel Alejandro Milito - Militíssim

Daniel Alves da Silva - Daníssimo

Alexander Pailavic Hleb - En bieles

Eric Abidal - Abidalíssim

Touré Yaya - Yayardas

Albert Jorquera Fortià - El joier

Pedro Rodríguez Ledesma - Pedrito

Sergi Busquets Burgos - En planxes

Evidentment seguiran sortint nous noms, i sé que me n'he deixat,
però lo veritablement important és intentar no dir els noms reals...

7 comentaris:

  1. Atenció als cognoms... sobretot el segon de'n Piquetes...

    ResponElimina
  2. pinto tb pot ser pintissim?

    i xavi crec que es peix bullit.

    ResponElimina
  3. M'agrada aquest de'n Bieles. Però cap com Salsitxes Keita.

    Tinc algunes ampliacions pel diccionari, fem una nova secció si us plau. Cal que expressions com "gambar" i "això no serveix per res" tinguin el seu lloc en aquest diccionari.

    ResponElimina
  4. ok! obrim secció diccionari.

    Està bé que tothom pugui aplicar el barcissisme (que no narcissime).
    Genial. Tinc dubtes en alguns noms, ja que en calent no em sortirien: Vinga el de Terrassa! Xuta!!! Tití jo li dic tirtirríssim (m'agraden tantes "i" juntes)

    Gran secció kurníssim!

    ResponElimina
  5. PER CERT: EN LA FOTO HI HA UN FALLO GARRAFAL:

    NO HI HA EN PLANXES

    ResponElimina
  6. És que el planxes és tan alt que li sortia el cap per fora de la foto... O potser és que la va fer ell.

    ResponElimina
  7. a mi me gusta más TITIRRITÍSSIM, que tiene más "i" si cabe...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM