Menu

divendres, 26 de setembre del 2008

JEROGLIFICO


De que jugador del Barça se trata??

8 comentaris:

  1. Jajajaja! El planxes! Molt bo!

    ResponElimina
  2. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ

    PLANXESSSSSS

    O BUS(TI)QUETS!!!!!!!

    Tremendu nanu

    ResponElimina
  3. Xupat:
    Thierry es compra una T-10 i agafa un bus cap a França

    ResponElimina
  4. No, cap a Londres... que és on té la filla. Mireu-vos els diaris d'avui penya...

    ResponElimina
  5. pro el bus arriba a londres? ja m'he perdut. Tití ha quedat amb el josep per fer unes pintes i demanarli explicacions de les trunyades... crec que no vaig mal encaminat

    ResponElimina
  6. Què passa amb els diaris? Quins m'he de mirar? Què ha passat? Si és important fes un post, que em serà més fàcil que anar a buscar als diaris!

    ResponElimina
  7. Tití se'n va a França pq troba a faltar la nena,,, Josep, si veus la nena, enganxali una trunyada de les teves al front; així tothom la veurà, anirà amb la merda a la cara i la gent sabrà que és filla del gambador de tití... (tbé es poden confondre amb pinto, però esperem que no porti treníssima).

    Geroglífic = El bus del cole de la nena de tí porta la seva filla a l'hotel.

    ResponElimina
  8. Perdó, se'n va a anglaterra, que és on té la filla que ha de ser enmerdada pel josep!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM