Menu

dimecres, 8 d’octubre del 2008

ELS CULÉS ESTAN D'ENHORABONA...

Nois sembla que Nadal ha arribat abans d'hora i els Reis ens porten regals més aviat del que ens pertoca. Des de començament de temporada que estem esperant una cosa així...

Sabem que encara queda molt de camí, que no hem guanyat res (recordo que avui l'Espanyol i el Sant Andreu, sí sí el Sant Andreu de Gaspar, es juguen la final de la Copa del Rei), que no hem aconseguit cap premi, que no tenim res a celebrar, solsament victòries sueltes, que no podem anar a canaletes a celebrar res encara (sí a fer birres por ai...), que no podem donar-li encara el premi de millor jugador del món a Leo messi (tot i que sabem que ho és), que al de Terrassa podem dir-li Terrassíssim? sí, podem, però no podem disfrutar d'haver guanyat al Madrid 5 - 0 encara aquesta temporada (tot i que sabem que ho farem), no podem ni celebrar que Ronaldinho està mort i enterrat com a jugador de futbol, ja que encara fot algun golet i alguna assistència per allà Itàlia...

Ara, hi ha una cosa que sí que podem celebrar; celebrar "por todo lo alto", si Déu vol (és a dir, si Leo Messi en té ganes), la següent notícia es farà realitat...

Que se'n torni a gambar a Londres.
- Josep, aviat hauràs d'aguantar les seves gambades de més aprop -

6 comentaris:

  1. Jejeje això de que el St. Andreu jugui la final de la Copa del Rei amb l'Espanyol... vols dir que no ho fas una mica fort? I en aquestes dates??

    ResponElimina
  2. Bueno de l'entrada del Juantiu se'n desprenen dues conclusions:
    1. El Juanitu es gilipolles, ja que en un comentari anterior ha dit que es rellegia lu que posava per no fer faltes d'ortografia. Pero veig que les de concepte tp les repassa gaire be. Tens un garbuix al cap?

    2. El Juanitu no va estudiar geografia. Manchester i Londres són dos ciutats diferents.

    Fins aquí el repàs del Juanitu. Més informació al 3/24 i a www.barcissim.com/eljuanitunoestudiailifamoltamandrapentirelsgats.html

    Ok. Tinc Dos preguntes a fer:
    1. És el mateix "ser" que "enllumenar"?
    2. Si Messi es Déu, Eidurt és Sant Tomàs d'Aquino o d'Allatampoc?

    Necessito respostes que he de fer una redaccio per natus.

    ResponElimina
  3. Molt bé kurna. pensava que només feies comentaris, però veig que te'n recordes fer posts. Ho celebro.

    Ferran, el kurna volia dir "Copa del Rei de Catalunya" o el que és el mateix "Copa del Saülíssim", ha tingut un lapsus com el de TVE.

    Per altra banda discrepo amb alguns punts, com per exemple que no tenim res a celebrar. Gols? Espectacle Lionel? Ressorgiment d'Eidurt? Remuntades èpiques?... D'acord, no són títols però jo ho celebro, ho celebro que t'hi cagues.

    Em sorprèn la facilitat que tenen alguns per mirar sempre el costat menys positiu de les coses, o el que s'acostuma a dir "el got mig buit en comptes de mig ple".

    Em fa la sensació que no hi ha fe en que arribarem lluny. No crec que sigui el teu cas, però hi ha molta gent que, ha sigut tan pessimista i ha criticat tant l'equip que, el dia que es guanyi algú, sembla que aniran a Canaletes amb cara de préssec, però allà hi seran. Allà hi voldran ser.

    Estic d'acord que s'ha de tocar de peus a terra i que potser aquest any no guanyem res important però hem de pensar en el present, en el dia a dia, i ara el que tenim és maco, fa patxoca i té bona pinta.

    Us annexo un tros de l'entrada que vaig escriure després de l'empat amb l'Sporting, quan tots dèiem que jugaríem la permanència i aquest any tampoc...

    "Però amics, a mi aquest equip em dóna bones vibracions. Potser aquest any serem una merda i jugarem per la permanència... ja ho vorem amb el temps. A mi aket ekip i, sobretot, sobretot, aket Pepíssim, em molen. I en Pepíssim em portava un coll de camisa que podria tenir el cap d'en Doraemon i li entrava igual. ANIM PEPÍSSIM!!!!!

    Per acabar (i sé que el josep em despotricarà) crec que Tití ha d'acabar la temporada. Banqueta? Banqueta. Cas Ronnie 2? Ok, però jo li dono crèdit.

    Finalment m'agradaria fer una crida a l'optimisme, que no a l'eufòria desmesurada, i pensant en que estem fent les coses bé llenço un... AQUEST ANY, PER QUÈ NO?

    SALUT BARCÍSSIMS!!!!

    ResponElimina
  4. per cert josep, vas de destroyer? vols bulles? ves amb cuidadu que pillaràs... (tranki kurna, no li facis cas)

    pillaràs eh!!!!

    ResponElimina
  5. es que ja vinc calent de l'entrada de la masia... gabri i roger són merda! què? què?? no em busquis eh... uuuuuuuuuu...

    un petó

    ResponElimina
  6. no em busquis: no em planxis

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM