Menu

dilluns, 13 d’octubre del 2008

JUNTA D'ACCIONISTES

PRIMERA JUNTA D'ACCIONISTES DE BARCISSIM.COM

(Dimarts o Dimecres 14/15 d'Octubre de 2008)

- sortint de currar -

Ordre del dia:

- Merchandising barcissim.com
- Carnet d'activista
- Millora del disseny i la qualitat d'informació de barcissim.com
- Promoció de la paranoia
- Expectatives de futur

- Sopar + birres a càrrec de barcissim.com

Es prega confirmació d'assistència per votació (decisió del dia de la reunió). Qualsevol afegitó a l'ordre del dia es farà previ entrada a barcissim.com.

La junta

12 comentaris:

  1. Ei Junta.

    Vale.

    Millor dia 15.

    Confirmo votació de l'assistència.

    Les accions baixen, però Barcissim.com és un valor en alça.

    ResponElimina
  2. ofereixo casa meva i voto dimecres

    ResponElimina
  3. Penya jo ho tinc xungo tant dimarts com dimecres. Què tal dijous?
    Com sol fer el Juanitu, he creat una enquesta on tots hauríeu de votar el dia que millor us vagi:
    http://www.doodle.ch/ue34im36g835ks6v

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. jAJAJAJA,... ja comencem amb les enquestes!!!

    Jo dijous no puc alfathíssim, tinc futbol. A jo em va bé dimarts o dimecres. A veure, que si hi volem ser tots, el que podem fer es fer-la divendres, fer un sopar, debatre tot sopant i sortir de festíssima barcissim.com després!!!

    Tot és parlar-ho.

    Barcissim.com, parlem?

    ResponElimina
  6. A mi això de parlar se'm dóna d'allò més bé. Si fos per mi no callaria. La veritat és que molts cops parlo per parlar, el que coneixem com a Xarlatan. He, però parlo i parlo i no callo i com més callo més parlo, o més ganes tinc de parlar. De fet, com més m'empatollo més alegre i putejador estic i com més parlo més putejo no?

    ResponElimina
  7. PENYA jo divendres no puc, haig de nar cap al vendrell. De la resta de dies m'és igual quin trieu, que no sigui avui.

    kurna, si fas faltes d'ortografia en un comentari, apetxuga amb el que et vingui i no l'esborris, cobardica.

    ResponElimina
  8. Veniu a sopar a Hamburg, no? No us costaria res vindre a passar un finde...

    ResponElimina
  9. Cobardica: (n). Dit de les cobes o refugis naturals creats per l'erosió de l'aigua, en zones nórdiques del planeta. Ex: Posem-nos sota d'aquella cobardica d'allà i no tindrem tant de fred.

    ResponElimina
  10. penya: quan fem l'assamblea, si algú diu una paraula malament mentre exposa el seu raonament, suposo que se l'haurà de tallar i fer la corresponent definició no? És així no?

    Molt bé penya

    ResponElimina
  11. Ei penya...els que no hi siguem? que fem?
    no tenim dret a decidir res?
    Merda de democracia...jo vui una samarreta de barcissim.com!!!

    ResponElimina
  12. Yo el miercoles no puedo,pq tengo entreno hasta las 10. Pero yo voto a todo que si, menos a todo aquello que incluya mi asesinato.

    El viernes tampoco estoy, pero lo que sakeis de la reunion lo exponeis aki y ya esta, ok?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM