Menu

diumenge, 5 d’octubre del 2008

LA RESACA DEL PARTIDO

A partir de ahora voy a introducir esta nueva sección, que describirá levemente el partido en el caso que lo haya visto (cosa no muy habitual en mi), y que reflejará los datos más curiosos y relevantes que nos ha dejado el partido.

Partido sin mucha historia, pues el Barça, decidido a marcar en los múltiplos de 3 se encontró en el 18 con una cómoda ventaja de 4-1 tras haber marcado en el 3, el 6, el 9 y el 18. El siguiente gol, el 5º, según mi reloj fue en el 27, y no en el 28 como afirman las estadísticas oficiales. Esta teoría cobra más fuerza si tenemos en cuenta que el 6º gol llegó en otro múltiplo de 3, el 72. Y llegó como no podia ser de otra manera, porque si tu marcas todos tus goles en minutos múltiplos de 3, lo lógico es que el número total de goles que marques también lo sea.

Aparte del resultado, el partido nos deja datos significativos, como que "el killíssim" ya es el único jugador de campo con todos los minutos disputados, o que "The Mexican" es el primer defensa del Batça en marcar un gol en liga este año. Además, con el partido de ayer los delanteros han marcado dos tercios de los goles que ha marcado el Barça, lo que habla de que "No estamos tan mal, hombre!" de delanteros como se decia. Siguiendo con los goles, Guddy ya es el centrocampista con más goles conseguidos este año, y que Messi es el más efectivo de todos, con un gol cada 74,2 minutos. Finalmente destacar que Sylvinho sigue con su particular enlace con el no jugar, pues aún no ha jugado ni un minuto en liga, y que Alves se perdió los primeros minutos de la temporada al no jugar, igual que Xavi.

Creo que eso es todo, el que quiera completar estos datos que lo haga sin ningún pudor!

8 comentaris:

  1. penya: veieu que tenim un analista futbolístic espectacular? MAXWELL: flipo contigo. Voy a añadir un dato. Creo que el gol de titirríssim en el minuto 72 és el gol con más sex-appeal que ha marcado el barça esta temporada. pim pam tic tac booom. Y la merda marca gols.

    encara babejo del partit d'ahir...

    ResponElimina
  2. Hola penya: Sóc nou en aquest blog i he de dir que està molt guapo. Comparteixo desde fa temps aquesta visió pop-underground del equip del nostre cor, així que seguiu endavant.

    Dos comentaris sobre el partit d'ahir: 1.- Jo crec que haguès arribat a l'orgasme si Leo Messi haguès marcat aquell gol en que s'escapa entre dos defenses i la llença pel cantó esquerre del porter. Si haguès marcat aquell gol li hauria d'haver dedicat al capullo del Maradona per les mamonades que ha anat dient d'ell en els últims temps.
    2.- La mala notícia és que cap equip tornarà a cometre el suicidi de jugar-li de tu a tu al Barça aquesta temporada.

    ResponElimina
  3. Jo només vull apuntar una cosa a tot el que s'ha comentat. Ens van estar venent tota la puta setmana el duelo Messi-Kun, que si eren comparables, que qui era millor, etc. Només donar una raó per desmuntar tot aquest tinglado. Quan el Kun va tocar la primera pilota el Barça ja n'havia fotut 3, amb gol i penal provocar de Messi.

    Em sembla que no cal dir res més... A partir d'ara aniran més amb compte a l'hora de comparar penya amb Déu, nostru senyor.

    ResponElimina
  4. Me gusta el análisi Felisssuca!!!

    Per cert, algú va veure que la jugada que Messi (Déu) gairebé la fot dins després d'un slalom descomunal (com bé apunta Victor), ve d'un passe directe de Tonyíssim amb el pit en tonya??!?! Si no ho heu vist, val la pena veure la tonya, és de les que no defrauden del nostre capità.

    Vaya repàs es va endur l'atletic. Que vingui el Madrid ara...

    ResponElimina
  5. Una dada: Els assistents ahir al Camp comprovaríeu que la veu afectada que cantava els noms no era la de Manel Vich (l'home que sembla que parla sota l'aigua) l'entranyable figura que conserva el seu lloc com a speaker del Barça des d'una època anterior al mateix Camp Nou.

    El nostre amic Vich, que a faltat en comptadíssimes ocasiones a la seva tasca milenària (i que en aquestes ha enviat el seu fill a suplir-lo) ahir estava, precisament, a la boda del seu fill, de manera que el Barça va contactar amb un periodista de TVE3per a que s'encarreguès de l'assumpte.

    Una mica d'història... Com deia, Manel Vich és speaker del Barça des de que, per casualitat, va pujar a fer-ho en l'època del Camp de les Corts. No és professional i no ha cobrat mai un cèntim del Barça, tot i que es manega per allà dins com si fos un directiu. Els únics moments en els que ha compartit el seu càrrec van tenir lloc a l'època inicial de l'era Laporta, quan el nostre president atravessava el seu moment més Superbowl, i feien miniconcerts i coses abans de cada partit. L'home que s'encarregava de les locucions pertinents en aquest periode era Víctor Iturrioz, que casualment és el meu pare.

    ResponElimina
  6. A vere a vere si ho he entés... El personatge de la era superbowl que parlava abans del partit era el teu pare?

    ResponElimina
  7. Per cert, mireu això i llegiu la crònica. Diari MARCA... agafeu un babero!

    http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/cronica/es/desarrollo/1172236.html

    ResponElimina
  8. Benvingut Víctor Iturrioz!

    Ets el colega del Garrido que hi havia ahir a la festa? Bé, sino benvingut igualment!

    Penya: Aquest blog comença a fer goig! Tenim personalitats amb vinculacions directes al club del nostre cor! Genial!

    Ei i ara ve una setmana de virus fifa. Haurem de tirar de blog per no pillar el mono d'aquesta droga que es diu barça! I res millor que un altre set abans del parón. Si jo fós Laporta, ja hagués engegat la secció de Tenis...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM