Menu

dilluns, 13 d’octubre del 2008

Promoció en un dia de tajas!

Ei penya tinc una nova per tothom! a cal fuster hi ha novetat! (és conya).
Resulta que l'altre dia ens em vam nar a fer unes copixuelas dignes d'un dijous per Girona. I això que pim pam pim pam divisem en Jorquera, el joier per qui no sàpiga qui és. No era un fet molt extrany si pensem que viu allí! Així que dic:"va m'hi faré una foto i la penjaré al blog de barcissim.com" i així ho vaig fer. La pega és que el mobil no era meu i encara m'han de passar la foto. Això si un cop finalitzada l'intercanvi de productes li vai dir: "Jorquera jorquera, uns col·legues tenim montat un blog que es diu barcissim.com on hi surten lesveritats del barça, les úniques veritats, ves-hi comrova-ho i que tb hi entrin els teus amics." Per tant senyors amb una mica de sort tenim en Jorquera o en Silvinho per aquí fent una entrada estelar!

5 comentaris:

  1. Li vas dir que encara no ha sortit mai? Que és el gran oblidat? Li vas comentar que l'únic que té al blog és el nom de joier?

    Per cert, com està dels seus problemes?

    comrovar (n): indicacions per cometre un atracament.
    Al comrovar que et passaré trobaràs tots els passos per endur-te el botí.

    ResponElimina
  2. Per cert, quin producte vas oferir-li tu?

    ResponElimina
  3. ostia nanu!! que gran!! com no li vas demanar el mail? Ostia tiu, el podriem convidar com a redactor, seria brutal!! En Jorqueríssim fotent trunyades al blog! I arribant a l'entrenu i dient-li a eidurt: "ei nanu entra a barcissim avui, ja voràs ja"... q gran

    Per altra banda és interessant que hagis també anomenat a Sylvinho, com que no juguen cap dels dos segurament tindran temps de dedicar-se a barcissim. bona pensada

    ResponElimina
  4. Els hi podriem oferir ser els corresponsals de Barcissim a la banqueta. Que anessim actualitzant els comentaris del Pepíssim, etc.

    ResponElimina
  5. Bonissim ja mhi trobo...A veure Joier al peu del terreny de joooc!!
    Com esta l'ambient per auqi baix?

    Joier: Aqui en pepissim sesta arrglant la corbateta...i atnecio perque ara mateix es posa el cinturon d'Armani...Res mes des de peu de camp.

    gran jorquera!!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM