Menu

dissabte, 25 d’octubre del 2008

Marquez-ting de Barcisim.com

Penya...Parla el director de màrketing...Sudamèrica és un país molt futbolero. I no ens ha visitat ningú! Seria un bon mercat. L'altra mercat a l'alça i on hi ha viruta seria els Emirats Arabs..Dubai, Abu Dhabi, etc...allà hi ha cale finet finet d'aquella quasi transparent... I per últim, el gran gegant que creix: La Xina. Les gires asiàtiques de Barcissim.com haurien de ser una realitat i no ho són. Cap visita des d'allà.

Mirem-nos-ho a la pròxima Barcicimera.

7 comentaris:

  1. Jo no se valtrus pero jo vaig molt en seriu...

    ResponElimina
  2. hauriem de fer una barcicimera rollu internacional. Va bé Brussel·les?

    Per cert: confirmat ja el llençament de samarretes, carnets i adhesius la propera setmana.

    ResponElimina
  3. Em mig comprometo a procurar-vos visites des de Sud-Amèrica i des de Xina. Mouré uns quants fils... a veure si donen resultat ;)

    ResponElimina
  4. para el chino es tan facil como correr un bulo q el mejor jugador chino (si es q tienen alguno bueno) va a fichar por el barça

    aunq eso seria hacer periodismo...y yo odio a los periodistas, asi q propongo q sean Eli y Marta las q se lo inventen. Por cierto, q se lo inventen en ingles, pq en catalan o castellano los chino no entenderan nada, y chino no creo q sepan

    ResponElimina
  5. No està prou clar que el mercat és el francès?

    Fem un blog paral·lel que es digui el Pesegeíssim.com?

    ResponElimina
  6. Estimat Maxwell, de xino no en sé però t'asseguro que si tu em dones un text (no gaire llarg, si us plau), en menys de 24 hores el tens traduit al mandarí. Va... tu et curres la idea de la promoció i jo m'encarrego de passar-ho a mandarí.

    ResponElimina
  7. Ho haveu vist!!!!!! Mitja part i ja en portem 5!!!!!!!

    Fàcil, fàcil, fàcil...

    Per cert, juguem contra 10 eh!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM