Menu

dilluns, 6 d’octubre del 2008

La lliga

Aquí teniu l'evolució pel que fa a la jornada 6 del campionat de Lliga de 1a Divisió.

Bé, comencen a arribar moments decisius; Aquest era l'últim pas abans del paron de la lliga per a les putes seleccions, i tothom ha anat instalant-se en la posició que li pertoca...

Es poden començar a treure conclusions bones:

Per començar, la no entrega per part de Felissuca en la jornada anterior de l'excel, ha posat en primera posició i més que merescuda... l'encapçalador de la porríssima (Banach). Tot i aquesta destacada posició, ha d'anar en compte pq Juanitu i Al-fatah estan seguint de molt aprop al líder.

Escoltem les declaracions del líder de dilluns al matí:

" juanitu...
quan has sumat a la porra?
crec q perdo liderat a no ser que hagis punxat una mica...
es q em fas molta por"

Això demostra que "el paron liguero" li farà més bé que mal a Banakona, que li donarà tranquilitat per afrontar la part primordial de la primera volta. En cabvi això trunca l'ascens al títol de Juanitu i sobretot d'Al-fatah, que va llançat retallant punts a tot drap.

Per tancar el grup davanter, cal destacar la incorporació d'un gran Ernest en UEFA, que amb una jornada menys ha estat capaç de col·locar-se apretant a dalt i revaloritzant-se; Després del parón tindrà molt a dir.

A mitja taula trobem una lluita interessant, alimentada per un Félix que porta dues jornades punxant i dóna opcions als rivals. Saülíssim i el nostre Pericu, aprofiten les oportunitats i no volen caure a l'infern de segona. Tot i això, s'esperen després del Parón per acabar d'esbatussar-se i endur-se els punts per aproximar-se a les posicions delanteres.

Finalment i en últim lloc trobem Robert Budall que, tot i la gran progressió que portava, de moement sembla abocat a l'infern de segona. Molt haurà de lluitar per incorporar-se a la lluita per les posicions relaxades...

El que està clar, és que queda molta lluita i fortes emocions al llarg d'aquesta lliga. Sembla ser que tothom té moltes coses a dir.

Doncs diguem-les!!!

5 comentaris:

  1. No vull dir res, però mireu ara mateix (13:43 h) la portada digital de http://www.elmundodeportivo.es/

    Títol: Equipo record
    Foto: El Barça

    Qui està en aquesta foto? El més gran... (a més, per sobre de Déu).

    ResponElimina
  2. Jo tinc coses a dir.

    Pensava que un 6 seria un mal resultat, ja que no controlava els resultats dels altres. Però veient com ha anat la cosa estic molt satisfet perquè per tercera jornada consecutiva em mantinc líder i augmento amb un punt la distància respecte al Juanitu. Conclusió: Sóc la polla!

    M'ha soprès la punxada de la Felisuca que amb dos jornades ha perdut el que havia guanyat amb les 4 primeres. Això vol dir que les badades es paguen cares. Fet que també li passarà al Budall.

    Ara que hi ha parón faré una lectura clara: no hi ha res decidit, però sembla clar que fins al final de la primera volta queda un camí molt llarg. Què vol dir això? Que no podem badar, que hi ha una lluita molt bonica per totes les posicions i que la classificació no demostra distàncies insalvables.

    No tinc por de ningú.

    ResponElimina
  3. ei pro no us equivoqueu: jo he fet els meus 4 punts de sempre. El que passa és que el madrid per fi ha punxat amb els pericos i akesta setmana he l'encertat! però realment són 4+1 (ja que segons alguns, ficar que el madrid no guanya no suma...)

    ResponElimina
  4. Jo et dono el meu suport saulissim! Estava clarissim que el Madrid punxaria, crec que aquest empat també explica el 6 del periquissim. Espero que no passi gaire sovint.

    ResponElimina
  5. El periquíssim hagués tingut un 7 si hagués estat més racional i hagués posat un empat enlloc d'una victòria de l'Espanyol. De tota manera, i ja que estem a la única setmana on tots els culés som pericus, felicitats al periquíssim per aquest bon resultat!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM