Menu

divendres, 10 d’octubre del 2008

Qui deu ser?

Fàcil fàcil...

4 comentaris:

  1. bona inspiració de l'entrada anterior... Tot i que, no diferncio tinky winky, dixie, lala i po, he deduït quin era.

    Bé al fatíssim!!!!

    ResponElimina
  2. Jo si que els distingeixo tio!!! Que passa que no tens infancia teletubbiera?!?!?1 que grandes eren... i que gay en tinki winki... ja em podeu dir el que vulgueu jo els mirarva i punto (per cert és la lala, la unica noia).

    Bon je-ro-gli-fic.

    diferncio: (ad); que t'ho estas passant molt bé, divertir-se. ex: Això és una festa, quina diferncio!

    ResponElimina
  3. La Po també era una noia! No em tranqueu els esquemes!!!!!

    Al-Fatah, com a lingüísta et diré que falta una preposició.

    T'estimo

    ResponElimina
  4. mirarva (n,f): Planta de finals de primavera: "Guaita! Ja ha florit la mirarva!"

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM