Menu

dimecres, 22 d’octubre del 2008

Penalty º¿º Corner



De todos es sabido la orientación balompédica de estos dos sujetos que destilan sangre de horchata. El de la izquierda, JJS, ha sacado un parecido zorranable con monsieur Sarkozy y me consta que madame Bruni arrastra la líbido por los suelos cada vez que se acuerda. Al de la derecha, JAL, se le caía el moco anoche desde Turín…

Ha llegado la hora de rendirles un home-naje a semejantes efebos, un home-naje a la medida de sus empala-gosos ta-lentos; propongo hacer su sueño realidad convirtiéndolos en merengues. Para ello, seguiremos los pasos de la archiconocida receta culi-naria:

• Se toman 4 huevos (vamos bien) y se montan las claras a punto de nieve.
• Añadir a las claras montadas la mitad del azúcar y bata hasta que la mezcla se endurezca. (ya les gustaría)
• Añadir el resto del azúcar, removiendo y haciendo movimientos como para cortar, a fin de no extraer el aire de la mezcla.

Salut

17 comentaris:

  1. penya, us presento un personatge que feia temps que formava part del nostre staff, però encara no havia dit res: Al berto (potser és de la familia d'Al Fatah). Alguns de vosatres el coneixeu dels partits amb pantalla gegant a cal santíssim. Doncs això, més salsa per barcíssim amb dots culinàries incloses!

    ResponElimina
  2. jajaj Molt bona Al Berto, el que passa és que a mi se m'ha tallat. Sas el que passa amb la maionesa, doncs igual.

    Jo no sé com és que tot i ser molt bons els merengues sempre se m'han posat malament. Deu ser genètica, o vés a saber...

    Ja era hora que participessis, a veure si vas omplint aquesta secció de Fuera de Juego ;)

    Per cert Saulíssim, acabo de fullejar l'Sport i Bojan a la banqueta... I segons diu Pepíssim "Bojan xupa banqueta per culpa d'un tio que es diu Pepíssim". Quins sants collons que tens Pepíssim!!!!

    ResponElimina
  3. Llegiu si us plau el meu comnetari a lultima entrada del saul.
    Per cert benvingut nanu!! Em dic Berto...Al-Berto...

    ResponElimina
  4. Una altra cosa...a l'enquesta de suplir la baixa de Gudjohnsen hi ha 6 vots a favor de vendre's el club...vaia tela...

    ResponElimina
  5. Ei, jo! Aquesta és la meva opció.

    Si no hay Gudjohnsen, nos vamooooos

    cogemos el dinero y nos largamoooooos

    ResponElimina
  6. A Saul!! Una altra cosa! Esta molt be lu dels gadgets aquests que t'apareixen a la dreta (els inspectors gadgets vui dir) pero no creus que hauroem de tenir tota la champions? Pq nomes tenim rsultats de la lliga...proposo TOTA la champions en un gadget...ja se que nomes ho sabras fer tu perdona tiu!

    (estic que em surto amb tres comentaris seguits...)

    ResponElimina
  7. Em va be la teva opcio....

    ResponElimina
  8. Perdona nanu, són dos i un...

    I no pateixis, en honor teu reseré una paranostre i una ave maria per cada pizza que talli.

    Espero que notis l'alleujament espiritual que t'estare fent i algun dia m'ho agraeixis.

    ResponElimina
  9. Què vol dir son dos i un?

    ResponElimina
  10. Aix... tot se t'ha d'explicar, que m'he colat abans no fessis 3 comentaris seguits...

    Quan et tingui ensenyat plegaràs!

    ResponElimina
  11. PENYA quin èxit d'entrada tu! ok josep: avui abans del partit buscarem un widget de la champions, segur que n'hi ha. No sé qui ha posat el mapa pro és boníssim! Som super internacionals (tot i que ja sabem qui som jajaj) és un bon dia per demostrar que europa sencera sent amor per barcíssim...

    no tenu aquell neguit del dia de champions? aquell pessigolleig que saps que europa sencera veurà espectacle...

    ResponElimina
  12. per cert kurna a vere quan arreglen internet al teu curro que fa dies que la teva absència és més que notable. Pel teu curro m'és igual, però per barcissim haurien de fer un esforç. No sé, dic jo...

    ResponElimina
  13. BOJAN TITULAR JA!
    GAMBADES S.A. (TITIRRÍSSIM) BANQUETA

    ResponElimina
  14. Ei, ei, ei. Jo he posat el mapíssim.

    Medalla.

    Saulíssim, el Pepíssim suda de tu, no el posaraà i surtirà Gambades S.A de titular, i sino al tiempo... clar com que no el va pujar ell sino el bo de'n Frank... ara li fa moobing. En canvi en Planxes, com que si que l'ha pujat ell és un mimat!!!

    Vaia triquinyueles penya!

    ResponElimina
  15. tenu (v) Acció d'estendre les samarretes de barcíssim.com. No m'emprenyis, no veus que tenu la roba per anar aquesta nit a Canaletes a celebrar la Champions?

    ResponElimina
  16. Nanus esteu veient quin festival?

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM