Menu

dimecres, 28 de gener del 2009

Declaracions en exclusiva

32 comentaris:

  1. eidurt macu, ves aqui baix a can pepíssim que et plomi aquestes guatlles i un pollastre i uns quans pericos au va, i compra't uns xiclets si et sobra algu...

    vine cap aqui que et netejo els moquets, ai que en vas de brutot... apa!

    ResponElimina
  2. Que gran el logo de les dones republicanes del Pepissim...

    ResponElimina
  3. Plomar: Llevar la ploma (a un ocell).

    Desplomar: Fer perdre la posició vertical (a una paret, a una façana, a un objecte dret, etc.)

    Conclusió: Pepíssim ploma i desploma pericus!

    ResponElimina
  4. Em cago amb el PUTU MERDID!!!! 38 minuts per davant i va i al final perdem de 2!!!!

    Tant de bo Vistalegre volés pels aires!

    ResponElimina
  5. Xibeca del partit per JuanCa i Gianluca.

    Trunyada per Felipe Reyes i Sergi Llull.

    ResponElimina
  6. tb ho he vist. quanta merda!!! jo amb partits així al final em poso taquicàrdic.

    DESPLOMEM VISTALEGRE SI US PLAU!

    ResponElimina
  7. per cert penya, canviant de tema: demà pancartíssima:

    "QUINA PO-KE-TINC-IO DE VOSALTRES"

    És així? Pronuncieu-vos o calleu per sempre

    ResponElimina
  8. buuuf, mola... pero es dura e!!

    ResponElimina
  9. es pot imprimir la foto daquest post en color??

    ResponElimina
  10. A mi em sembla de lujo!!!

    Molaria que la digués algú! Potser Eidur o Messi o Pepissim del rollo samarreta Eidurt? Bé, com vegis.

    Jo porto cinta! Ens trukem.

    ResponElimina
  11. si però i si venen a que els plomem??? jajajj home en color passo de fer un plotter

    ResponElimina
  12. l'objectiu és que la penya digui: aquesta gent estàn torrats! jo tiraria per la PO-KE-TINC-IO és un xistíssim com els que fa el costa a Rac1.

    Crec que molaria que la digués pepíssim, pq pot tenir doble sentit, rollu prudència. A part és sobre l'entrenador contrari.

    ok tiro pel dret: pepíssim amb la frase

    ResponElimina
  13. per cert banak, he enviat les samarretes aquest vespre. En principi les tindrà demà, però el trucaré abans per confirmar-ho i et dic quelcom.

    ResponElimina
  14. pero...
    s'ha de buscar el: "po que tinc yo" amb una frase
    que digui que no tinc por, si no sembla que si que tingui por... i el rollo prudencia de guardiola.. no senten gaire...

    ResponElimina
  15. Idea: i si la frase la digues pochetino?!?!?! "Quina po-che-tinc-yo del Barça!"

    ResponElimina
  16. precisament jo pensava que en la ironia de la frase estava la gràcia...

    ResponElimina
  17. em penso que haurem de fer una mini-barcissimera abans d'anar al camp... jauajuaj

    ResponElimina
  18. En la ironia està la gracia, però no ho entendra ningu...

    ResponElimina
  19. Wenu poder si...
    Pepissim dient: " Quina po que tinc yo"

    ResponElimina
  20. per això. buenu demà ens trukem i si vols vens al curro i pirem tots desde allà i acabem de decidir

    ResponElimina
  21. No, quan surti e de quedar amb ma germa i tot.... però, staria be quedar per dinar... i tbe em dones lentrada per si arribes tard!!! jajjaja

    ResponElimina
  22. pel que es veu qui arribarà tard seras tu. ets un marrana

    ResponElimina
  23. per cert, les entrades no les he tret encara

    ResponElimina
  24. es broma. bonanit barcissims meus

    ResponElimina
  25. A mi em mola més que la digui pochetino, és mes entenedor. Sobretot que hi digui barcissim.com a algun racó!!!

    ResponElimina
  26. Jo crec que la pot dir Pepíssim! Anessim a Montjuïc potser no ho pillarien perquè són una mica garrulos, però els culés som els reis de la ironia!!!!

    Vaja, no ho sé. Per cert, ens trukem a veure a quina hora quedem allà eh! Sobretot!!!! I qui faci tard s'endú una TRUNYADÍSSIMA, aviso!

    ResponElimina
  27. encara us fa mal el "tamudazo"...us veig molt confiats culerada...

    ResponElimina
  28. ai aket periko amb rastes...

    ResponElimina
  29. buenu gent decidiu-vos. jo estic una mica amb el banach. em mola el fondo irònic. però hem de fer consens. per algu som barcissim

    ResponElimina
  30. mekuvucat de perico. aquet té perdó. pot dir el que vulgui

    ResponElimina
  31. Avui no sé si pot dir el que vulgui... que ho digui demà jejejeje

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM