Menu

divendres, 30 de gener del 2009

Fitxatge d'hivern

A falta de només 24 hores perquè es tanqui el mercat hivernal de fitxatges s'ha produït una bomba informativa que afecta al nostre club. No sé si us sonarà, però hem fitxat un tal Kobe Bryant que es veu que jugava a la NBA i ha decidit, com en el seu dia va fer Michael Jordan, deixar la cistella per dedicar-se a un altre esport. I aquí el tenim en la seva presentació oficial. Val a dir que la seva posició natural és aler, però també pot jugar d'interior esquerre i mig centre defensiu.

Com moles Kobe!






3 comentaris:

  1. Hola!
    ja,ja...o per reforçar l´equip de Pascual. aquest noiet aniria bé per la Euroleague, oi?
    salutacions
    sílvia

    ResponElimina
  2. Seria la tralla silvia...no en tinguem cap dubte...he estat tot el dia currant i ara em connecto a barcissim.com (abans que a qualsevol diari) i veig aixo...tiu que em pensava que venia de veritat...del rollo me rallat i vaig al Barça pq se que son els putus amus de la festa i mhan dit que hi ha un blog que esta de luju....

    ResponElimina
  3. jajajaj jo també m'he quedat a quadrus! dic: venint de Barcíssim fijo que és una exclusiva d'aquelles que treiem abans que ningú! Quina patxoca que fa el pavo amb els dos metros de ef ci barcelona.

    Brutal com dribla el nen. I quan xuta, el porter és el fill de Pinto? Aqui ho deixo...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM