Menu

dilluns, 12 de gener del 2009

La merda del partit


Penya no havia posat mai una merda al blog però crec que estareu amb mi!! Una merda ben grossa pel Fair Play. La penya està farta ja de veure com en un partit s'han de parar minuts i minuts per comèdies de penya ruin que intenta parar el joc contrari tirant-se a terra i fent comèdia. S'hauria de prohibir per llei. Si caus a terra i et fas mal et fots.Es un partit de footbol i està previst fer-se mal; així doncs a cascar-la. No esem fent balet ni classes de vall...JODER QUE ES FOOTBOL!!!!! i davant la puta pena que van fer els de l'Osasuna amb aquest joc brut i trist....MERDA PEL FAIR PLAY!!!

2 comentaris:

  1. Estic totalment d'acord amb tu! Jo també aposto per aquesta merda, que quina putada per l'amo del cotxe, però això són figues d'un altre paner.

    Una altra cosa, m'agrada molt aixó del FOOTBOL, que vindria a ser un entremig entre el futbol i el football. Encertat, ni una cosa ni l'altre.

    Per cert, grafiquista!!!! Va home!!!

    ResponElimina
  2. ei jo tinc la xibeca a punt! la penjo al vespre! segur que esteu tots d'acord.

    la merdíssima m'ha semblat totalment encertada!

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM