Menu

divendres, 23 de gener del 2009

PORRÍSSIMA - CLASSIFICACIÓ J19

Iep! S'ha detectat un petit error en els càlculs dels bonus, que afecta el nostre estimat pericu. Va posar que el Madrid anava primer i se li van sumar 2 punts que no tocaven. En canvi va posar l'Atlètic 5è i no se li ha sumat res. Per tant, se li resten 2 punts i se li suma 1. La classificació queda així:

1.- Budellot (6p + B-13p) - 107p
2.- Félix (6p + B-11p) - 105p
3.- Al Fatah (6p + B-9p) - 104p
4.- Banach (6p + B-11p) - 103p
5.- Juanitu (5p + B-13p) - 101p
6.- Saülíssim (5p + B-8p) - 92p
7.- Pericu (4p + B-6p) - 91p
8.- Ernest (5p + B-7p) - 90p

Si us plau, reviseu-ho si teniu temps, perquè pot ser que hi hagi algun altre error!

8 comentaris:

  1. jo crec que el meu bonus d'11 hauria de ser de 20. Perquè sóc el més maku i em mereixo anar primer! jajajajaj

    Ben currat Ferranot!

    ResponElimina
  2. em sembla que el ferran fa trampa! jaajajaja fas trampa ferranoooooot!!!

    ResponElimina
  3. de totes maneres molt be això de restar-li al perico la setmana dels derbis! jajajaj així desmotivant-los! bé al fathissim, retiro lo de la trampa

    ResponElimina
  4. Penya aixo m'ha fet agafar una mica mes d'esperança. aqella que vai perdre a la tercera jornada sabeu? ja estic aqi i confio que aqest dilluns deixare de ser cué!!!no cule e ! no es lu mateix!on s'ha vist un cule cue?¿per favor.dessència e dessència!!

    ResponElimina
  5. ELS CULES MAI SOM CUES... ES CONTRACDICCIÓ!!!! Si existeixen les dues paraules és pq no poden ser iwals no?!Decència eh! Decència...

    ResponElimina
  6. En canvi pericu i cué... aviat rimaran!!!

    ResponElimina
  7. Continuant amb el tema d'en Bieles...en Busquets l'any passat ja jugava amb pepissim...per tant sap a lo que anava...i Pinto es porter...o sigui que continuo dient que en Bieles es meriex una oportunitat...WQuina? tan de bo cap pq si no juga vol dir que Messi esta al camp i que foterem un espectace de partit del mil tres-cents quarnata quatre,...(no m'en recordo de la regla del DUC ok? i fiko els guions on em surt dels collons)

    pepissim nostru, creador de divulgacio futbolera (futbol a l'era)

    ResponElimina
  8. Atenció que els dos germans cornellà han salvat a l'Espanyol per la classificació final de la porra. Confieu en Pochettino? En la recuperació de Tamudo? En una possible ratxa golejadora de Luís García? Una millora de Kameni?

    Sou pericus, cornellans??

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM