Menu

dijous, 15 de gener del 2009

L'encontre d'ahir al migdia.

Eren les dues i escaig (Xavi Escaig) de la tarda quan ens vam trobar a l'accés 5 del Camp Nou per tal de recollir les entrades pel partit d'ahir al vespre contra l'Atlético. Tot semblava normal, tant que fins i tot algú es va perdre amb la moto i va arribar tard.

Vam parlar amb una noia del club molt empanada per veure quines entrades ens donava (al final vam seure on ens va donar la gana). Després de preguntar a un senyor de jaqueta verd-groc fluorescent per la sortida de dinar dels jugadors i de que es mofès de mi a la meva cara vam anar directament al Pans de l'accés 7 per fer un mos.

Tot semblava normal, de fet era tot tant normal que la dona del Pans em va donar un entrepà de truita quan jo l'havia demanat de fuet de Vic! Sembla una trobada normal i sense res especial no? Direu, aquest tio està majara. Però NO!!!! NO estic majara.

De cop, veiem sortir del Palau de Gel al senyor Txiki Beguiristain. I jo, "ni corto ni perezoso" m'aixeco i vaig directe cap a ell amb una enganxina de Barcissim.com a la mà:

- Txiki, Txiki! -crido emocionat. De cop estic a la seva alçada i li dono l'enganxina. -Té entra aquí a veure què et sembla.

- Ostres, molt bé no? Pensava que voldries que et firmés alguna foto o això. -Diu ell fent-se l'important.- Ja hi entraré.

Seguidament va marxar a fer-se alguna foto amb uns aficionats que el van reconèixer.


No vam poder obtenir testimoni gràfic del moment, però el resultat seria més o menys aquest.

Txiki ja sap que Barcissim.com existeix!

21 comentaris:

  1. Perfecte penya!!!
    Com mola...Txiki!!! Benvingut!!!!
    Espero que t'ho passis be i entris sovint per habituar-te al blog!

    Si us plau comenta'ns alguna cosa amic!

    Sempre Barcissim!

    ResponElimina
  2. mol be banak! ets un fenomenu

    ResponElimina
  3. M'agradaria afegir com a testimoni de l'esdeveniment que la dona de Txiqui, que l'acompanyava, també va mostrar interès per barcissim.com i es va mostrar agraïda amb la proposta.

    Per altra banda, aprofito l'ocasió per demanar disculpes als damnificats pels meus retards ahir. Duc moto per una ciutat que no conec. Amb el temps ho arreglaré. Doneu-me crèdit. Gràcies

    ResponElimina
  4. codigo pin:123744343. Agafa tot el meu crèdit.

    ResponElimina
  5. Sembla clar que no posar les gràfiques de la porríssima a punt al moment, és molt més meritori de trunyada de barcissim, que no pas qualsevol altre fet...

    Veig que penseu que no la poso pq no em ve de gust!! Ho heu adivinat nois...

    Ja podeu omplir el blog de merdes, que queda molt maco...

    En quant a l'entrada de Xiqui, m'hi falta una mica de merda pel grafiquista...

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. me pregunto ?cual habra sido la reaccion de txiki al entrar en el blog i ver esta mierda tan asquerosa?

    ResponElimina
  8. el txiki li vau regalar l'enganxina de barcissim i a mi un de vosaltres me la voliE fer pagar???...molt malament!!!jejejeje ;)

    ResponElimina
  9. Sònia, no se qui ets... però em faig meva la teva protesta, tot i que el meu cas és al voltant d'unes xapes...

    ResponElimina
  10. M'agrada aquesta discussió entre "les nostres fans" de Barcissim. jEjEjEEjE*

    ResponElimina
  11. pues avere si regaleu ni q sigui una enganxina o una xapa a les fans...q tb es un sector important del blog...a que si eli??? ;)

    ResponElimina
  12. si participeu en el blog dia a dia, teniu altes possibilitats d'aconseguir-ho

    ResponElimina
  13. Jo vull dir que Txiki ens proporcionarà popularitat dins la plantilla del Barça. No dic que no us mereixeu les pegatines, però no teniu els contactes que té aquest home... Suposo que ho entendreu.

    ResponElimina
  14. jo tinc contactes...tinc al facebook al xavi...ja li vai dir al que fa les gràfiques que l'agregués i q li digues q teniu el blog.el xavi segur q se'l mira!!!i es el de veritat ee??
    me guanyat ja la pegatina amb l'informació q us he proporcionat¿???

    ResponElimina
  15. jajaja jo demà possiblement vagi al camp... prometo repartir enganxines, si voleu, per promocionar-vos. A canvi demano una trista xapa...

    Sonia... hem de fer un front comú a veure si entre les dues aconseguim alguna cosa! :D

    ResponElimina
  16. Saülissim, by the way, jo hi entro cada dia al bloc. Passa que sóc dona discreta...

    ResponElimina
  17. has vist???aquí ho tens un contacte i un carrec o res de res...ni pegatina ni xapa ni samarreta...res de res!!!!
    aquesta descriminació no crec q els agradi massa a la plantilla del barça eh???si s'entera el Bojan q heu deixat a una lleidatana sense regalet del barcissim es negara a mirar el blog i farà q els altres tampoc ho facin!!!jejeje.
    per cert, jo tb entro sovint a mirar el blog.

    ResponElimina
  18. jo tinc les xapes. Si els altres socis fundadors estan d'acord, us faré entrega de la mateixa quan us vegi.

    ResponElimina
  19. se t'agraeix la voluntat i el gest :D

    ResponElimina
  20. gràcies!!!espero q m'arribi...

    ResponElimina
  21. Jo voto que No! Amb el xantatge no anem enlloc! Txiki li dirà a Messi i a Eidurt que són els bons ajaja algú ofereix contactes amb Eidurt i Messi?

    És per tocar la pera eh.

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM