Menu

dijous, 29 de gener del 2009

Noves varietats Maggi

11 comentaris:

  1. Jajajaajaj Sopaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Es ven sopaaaaaaaaaaaa!!!!!

    Contradiccions: pot produir indigestió.

    ResponElimina
  2. una mica de perico a la cassola sempre senta bé.

    Estan fabricant una nova planta de producció, el que no se sap és a quina divisió estarà la companyia l'any que ve

    ResponElimina
  3. per cert, barcissim es va avançar de nou a l'actualitat:

    http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=582442&idseccio_PK=803

    ResponElimina
  4. Aquest vespre, amb el fred que fotrà al camp nou, em sembla que em fotré una sopeta d'aquestes de perico... per escalfar-me el cos.. M'han dit que bé un molt bon xef avui al camp nou, es diu Pepíssim i la seva especialitat és cuinar Pericos...

    mmm quina gana!

    ResponElimina
  5. POSEM "FORÇA RECRE" A LA PANCARTA?

    ResponElimina
  6. Que us sembla:

    "Al camp nou entra tothom! Però no tothom en surt viu!"

    ResponElimina
  7. Recordeu el partit del gazpacho contra el Sevilla? Aquell que van jugar a les 12 de la nit i en el que Ronaldinho va marcar un gol que flipas? S'hauria de proposar al departament de marketing del Barça que aquesta nit reparteixin sopeta calenteta de pericu...

    ResponElimina
  8. la pancarta que proposes és amenaçant. Passo. Amb el banak em quedat de ficar en pepíssim amb la frase, però ara pensava que si pepíssim ho veu potser no li fa gràcia. Posem la frase suelta i punt? Què faig?????? En mitja hora la imprimeixo!!!

    ResponElimina
  9. Jo li posaria... a males "Messi n'hi do" o "Sergio, ensenya'ns la marca de la planxa" o Pepíssim dient "El gol d'Eidur valdrà lu seu" o "Messi vos guard" jejejeje

    Nose noi, jo confio amb el teu criteri i no el criticaré sempre que arribis a l'hora acordada.

    ResponElimina
  10. ok: "AI, QUINA PO-KE-TINC-IO" sense cap cara. xistíssim i punt

    ResponElimina
  11. Benu, això s'ha acabat, al final els hem plomat. Però crec que hem de fer una mica d'autocrítica, perquè per 1r cop a la temporada ens hem relaxat moltíssim quan anavem 3-0 i al final s'ha patit massa...

    ResponElimina

Recorda el meu nom: BARCISSIM.COM